beantwoord

Geen belstatus voor zakelijke klanten?

• 11 april 2012
  • 4 reacties
  • 3733 keer bekeken

Ik vind het heel vreemd dat er geen belstatus beschikbaar is voor zakelijke klanten. Je kan alleen een sms'je krijgen halverwege en eind van de maand hoeveel je verbruikt hebt, maar dan kan je al ongemerkt over je bundel heen zijn. Ik vind dit echt een hele slechte service. Ik ben ZZP'er en wil dus controle houden over mijn uitgaven en Telfort ontneemt mij de mogelijkheid om te controleren of ik binnen mijn bundel blijf. Als het voor particulieren kan, dan kan het toch ook voor zakelijke klanten? De technologie is er dan toch gewoon. Het lijkt wel of Telfort er op aan wil sturen dat je buiten je bundel gaat gebruiken, zodat ze meer kunnen verdienen.
Hoe los ik dit nu op?

Weet iemand of er ook apps zijn die je verbruik bij kunnen houden buiten de provider om? Gewoon vanaf een bepaalde datum, hoeveel belminuten, sms'jes en data je verbruikt?
icon

Beste antwoord door Laila 12 april 2012, 11:47

Welkom op het forum Strepenkat! Bij zakelijk is het complexer dan bij particulier, hierdoor is BelStatus nog niet beschikbaar voor zakelijke klanten. Wij werken er hard aan om BelStatus ook beschikbaar te maken voor zakelijke klanten. BelStatus gaat er dus wel komen voor u, wanneer is op dit moment nog niet bekend.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Welkom op het forum Strepenkat! Bij zakelijk is het complexer dan bij particulier, hierdoor is BelStatus nog niet beschikbaar voor zakelijke klanten. Wij werken er hard aan om BelStatus ook beschikbaar te maken voor zakelijke klanten. BelStatus gaat er dus wel komen voor u, wanneer is op dit moment nog niet bekend.

Laïla
Ik heb in november 2012 een abonnement genomen bij Telfort OMDAT er een Belstatus app zou zijn. Die abonnement is vandaag uiteindelijk actief geworden (nummerportering duurt DRIE MAANDEN) en wat blijkt - de Belstatus app werkt niet voor een zakelijke klant. Dat is wel beloofd - pas over een maand of zes. Nou - als er in april 2012 al over geklaagt is zie ik geen reden om te verwachten dat het nu wel lukt. binnen zes maanden Geen zorg - Telfort mag het ook een prive abonnement van maken, wat mij betreft. Maar zelfs dat kan niet. Dat is in de winkel toen besproken (met manager Mario in de Kinkerstraat). Enige reden om te zakelijk te houden was alles op een faktuur - maar als de hoofddoel voor mij - de Belstatus app - niet beschikbaar is, dan mag Telfort het prive doen. Maar nee... dan kan ook niet.
Reputatie 3
Badge +1
@mcleaver,

Ik begrijp dat je hier enorm van baalt. Echter is de Belstatus app niet beschikbaar voor Zakelijke eindgebruikers. Tussentijds jouw abonnement omzetten naar een particulier abonnement is helaas niet mogelijk. Het merendeel van de toestellen heeft een minutenteller. Op deze manier zou je ook het verbruik kunnen bijhouden. Voor meer informatie kun je de handleiding van jouw toestel raadplegen.

Denise
Badge +1
@mcleaver,

naast de standaard minutentellers in het toestel zelf zijn er ook stapels apps beschikbaar die dit voor je kunnen meten.
Welk type toestel heb je?

Reageer