beantwoord

Geen belstatus voor zakelijke klanten?

• 11 april 2012
  • 4 reacties
  • 3733 keer bekeken

Ik vind het heel vreemd dat er geen belstatus beschikbaar is voor zakelijke klanten. Je kan alleen een sms'je krijgen halverwege en eind van de maand hoeveel je verbruikt hebt, maar dan kan je al ongemerkt over je bundel heen zijn. Ik vind dit echt een hele slechte service. Ik ben ZZP'er en wil dus controle houden over mijn uitgaven en Telfort ontneemt mij de mogelijkheid om te controleren of ik binnen mijn bundel blijf. Als het voor particulieren kan, dan kan het toch ook voor zakelijke klanten? De technologie is er dan toch gewoon. Het lijkt wel of Telfort er op aan wil sturen dat je buiten je bundel gaat gebruiken, zodat ze meer kunnen verdienen.
Hoe los ik dit nu op?

Weet iemand of er ook apps zijn die je verbruik bij kunnen houden buiten de provider om? Gewoon vanaf een bepaalde datum, hoeveel belminuten, sms'jes en data je verbruikt?
icon

Beste antwoord door Laila 12 april 2012, 11:47

Welkom op het forum Strepenkat! Bij zakelijk is het complexer dan bij particulier, hierdoor is BelStatus nog niet beschikbaar voor zakelijke klanten. Wij werken er hard aan om BelStatus ook beschikbaar te maken voor zakelijke klanten. BelStatus gaat er dus wel komen voor u, wanneer is op dit moment nog niet bekend.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Welkom op het forum Strepenkat! Bij zakelijk is het complexer dan bij particulier, hierdoor is BelStatus nog niet beschikbaar voor zakelijke klanten. Wij werken er hard aan om BelStatus ook beschikbaar te maken voor zakelijke klanten. BelStatus gaat er dus wel komen voor u, wanneer is op dit moment nog niet bekend.

Laïla