beantwoord

Geen account voor mijn Telfort

• 5 maart 2016
  • 7 reacties
  • 961 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb pas een sim only abonnement afgesloten die in april ingaat. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, en dus met mijn nieuwe sim
geen tijdelijk nummer gekregen. Hoe kan ik een account aanmaken voor Mijn Telfort?
icon

Beste antwoord door jimny 5 maart 2016, 14:52

Dat kan niet eerder dan op de dag dat je abonnement ingaat
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dat kan niet eerder dan op de dag dat je abonnement ingaat
Reputatie 3
Bij mij was er geen tijdelijk nummer, maar ik moest de sim al activeren volgens de brief. Na activatie heb ik even naar een andere telefoon gebeld, want er zit wel degelijk een tijdelijk nummer op! Daarna met dat tijdelijk nummer gewoon een Mijn Telfort account aangemaakt. Het wordt nu ook spannend want morgen 14 maart gaat het oude nummer over naar Telfort. Ik vraag me af of ik dan Mijn Telfort moet aanpassen, of dat het inlogtelefoonnummer vanzelf mee gaat? Ik hou je hier op de hoogte, MMM, of het morgen allemaal goed gaat. Je krijgt trouwens wel netjes een SMS op je oude nummer, een dag van tevoren (kreeg ik vanmorgen).

Dus activeer gewoon je nieuwe sim, en maak een account aan met je tijdelijke nummer (nogmaals, bel gewoon even naar een andere telefoon). DOe daarna de oude sim weer in je toestel tot die stopt in april. Let wel op, dat je geen kosten maakt met je nieuwe sim, dus laat deze niet in je telefoon zitten. Pas in april zal je abo ingaan.
Reputatie 8
Badge +17
Ik ga er wel vanuit Aragorn dat je het geporteerde nummer straks moet gebruiken, ben benieuwd
Kwam er deze week ook achter dat ik eerst in moest loggen op mijn Telfort en als ik ingelogd was kon ik pas op mobiel inloggen, heel omslachtig
Reputatie 3
Klopt, het is allesbehalve duidelijk, maar daar staat tegenover dat het meestal goed komt..... Ach beetje puzzelen is ook leuk.:$
Reputatie 3
Gisteren alles omgezet, geen enkel probleem, de inlog voor Mijn Telfort is netjes naar het behouden nummer overgezet met gewoon hetzelfde wachtwoord. Klasse! Vandaag ook netjes van oude provider bericht dat het daar nu weg is.

Maar....... Combivoordeel is (nog) niet overgekomen, vreesde ik al.
Reputatie 3
Gisteravond opnieuw aangevraagd online, nu actief op TV, perfect!! Helemaal tevreden!

@jimny
Het inloggen op Mijn Telfort (nu gecombineerd) kan ik zowel via mobiel als via internet, tv en bellen doen.
Reputatie 4
Badge +1
Fijn dat het gelukt is Aragorn!

Reageer