beantwoord

Gebruikersnaam/wachtwoord Mijn Telfort Thuis kwijt

• 13 januari 2019
  • 9 reacties
  • 356 keer bekeken

Reputatie 1
Dag ik kan mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn telfort thuis niet vinden, hoe kan ik hier toch achter komen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 januari 2019, 12:34

Als je een onbekend e-mailadres ziet staan, bestaat de gebruikersnaam die je hebt ingevoerd niet. Ik heb de gebruikersnaam in een privébericht aan je gestuurd en per mail heb ik een mailtje gestuurd met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Lukt het daarmee?
Bekijk reactie

9 reacties

geachte Jasper
Ik ben ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt van mijn telfort, en het emailadres die daar bekend staat is niet meer inwerking.
Ik heb een nieuwe emailadres.
Maar ik kan nu niet inloggen omdat ik mijn gebruikersnaam en mn wachtwoord kwijt ben, want ik wilde ook graag een pincode aanvragen voor de interactieve televisie ivm een film wil bestellen.
Hoe kan dit nu opgelost worden, weet me geen raad
mvg van mevr N . Kousbroek, al jaren klant bij telfort
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, fijn dat het opgelost is! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂
Reputatie 1
👍🏻 Gelukt, bedankt voor de hulp
Reputatie 8
Badge +11
Als je een onbekend e-mailadres ziet staan, bestaat de gebruikersnaam die je hebt ingevoerd niet. Ik heb de gebruikersnaam in een privébericht aan je gestuurd en per mail heb ik een mailtje gestuurd met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Lukt het daarmee?
Reputatie 1
Dag Jasper,

Ik heb nog geen mail ontvangen met het ww, heb nu geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen en dan krijg ik te zien dat het naar een emailadres: 6*********@yahoo.com is gestuurd.

Dit is geen email adres van mij, en ken het ook absoluut niet.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog geen reactie van je gezein @vwlunatic, is het met bovenstaande bericht gelukt om in te loggen?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @vwlunatic, om in te kunnen loggen is de gebruikersnaam erg handig inderdaad! 🙂 Ik heb het meteen voor je bekeken, je gebruikersnaam is 'oo' gevolgd door je klantnummer. Ik heb daarvoor al een nieuw wachtwoord voor je aangevraagd, daarvoor krijg je een mailtje op hetzelfde adres waar je al onze berichten over ontvangt. Daarna zal je in kunnen loggen op jouw Mijn Telfort pagina :)
Is het daarmee gelukt?
Reputatie 1
Done
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je klantnummer en postcode+huisnummer dan kan webcare telfort zien wie je bent als ze je topic oppakken

Reageer