beantwoord

Gebruikersnaam MijnTelfort opvragen

• 11 oktober 2012
  • 8 reacties
  • 7637 keer bekeken

Ik ben nu ongeveer al twee weken bezig om er achter te komen wat mijn gebruikersnaam is. Mijn wachtwoord, klantnummer e.d. weet ik, maar heb ook een wachtwoord (het telfort emailadres) nodig om in te loggen. Dit aangevraagd, krijg ik het wachtwoord toegestuurd. Nogmaals gemaild maar tot op heden geen reactie. Klantenservice gebeld maar een keer 15 minuten en een keer 20 minuten in de wacht nog steeds geen medewerker aan de telefoon. Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam??

Ik wil alleen maar een factuur inzien, maar dat blijkt heel erg moeilijk te zijn bij Telfort....
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 26 oktober 2017, 15:05

Gebruikersnaam vergeten
Mijn Telfort Mobiel
Voor inloggen op Mijn Telfort Mobiel is je gebruikersnaam altijd je 06-nummer van Telfort.

Mijn Telfort Thuis
Je gebruikersnaam staat in de factuurmail.

Die krijg je elke maand als je factuur klaarstaat in Mijn Telfort
Het onderwerp van de e-mail is 'Uw nieuwe Telfort Thuis factuur staat klaar'
De afzender is noreply@telfort.nl 'Telfort Klantenservice'
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
Het is zo verwarrend, of nu de gebruikersnaam of mijn tel.nr. moet worden ingevuld want er staat achter @ telfort.nl .
Met mijn ww is het ook moeilijk, dat moet voldoen w.s. aan cijfers en letters dus mijn gangbare paswoord kan ik niet gebruiken.
Lastig inloggen ook om hier op het forum te komen. Heb de code geprobeerd en uiteindelijk gaf ik het op en kwam ik weer in mijn inbox en werd ik welkom geheten.
Niet echt makkelijk in ieder  geval.
Badge
Nee sorry, ik had het niet goed gezien, er is een verschil tussen inloggen voor mobiel advies en voor online advies en dat heb ik nu weer ontdekt.
Ik heb hetzelfde probleem als Marlou.

In juni heb ik het contract van mijn huisgenoot die ging verhuizen overgenomen en ook schriftelijk bericht van Telfort gehad dat dit akkoord was (de automatische incasso vindt sindsdien ook via mijn rekening plaats). Echter zat hier geen informatie bij met een gebruikersnaam of andere inloggegevens voor Mijn Telfort Internet. 

Inmiddels is wel gelukt om het wachtwoord (en volgens de site ook alle bij Telfort bekende gebruikersnamen) op te vragen en deze per post ontvangen. Omdat ik geen gebruik maak van het Telfort e-mailaccount, ben ik nu dus nog geen stap verder omdat ik nog steeds mijn gebruikersnaam niet weet. 

Graag zou ik willen weten hoe ik wel achter deze gebruikersnaam kan komen.
Reputatie 8
Badge +17
meestal wordt er .@telfort.nl gebruikt

als voorbeeld: [email]jan.draaske@telfort.nl[/email]

probeer gewoon eens de voor en achternaam van diegene waarvan je het contract heb overgenomen...
Badge +1
@Jettie,

Ik snap dat het vervelend is als je nog steeds geen gebruikersnaam hebt om in te loggen op Mijn Telfort. Ik zal de gebruikersnaam per brief versturen, deze kun je binnen enkele werkdagen verwachten.

Jeroen
@Jettie,

Ik snap dat het vervelend is als je nog steeds geen gebruikersnaam hebt om in te loggen op Mijn Telfort. Ik zal de gebruikersnaam per brief versturen, deze kun je binnen enkele werkdagen verwachten.

Jeroen

@ Jeroen, Bedankt! Heb je hiervoor gegevens van me nodig? Zoals bijvoorbeeld klantnummer of andere gegevens? Die zou ik in een privébericht kunnen sturen.

@Kees-Jan, dat werkte helaas niet, heb ik al geprobeerd.
Reputatie 1
Zelfde problematiek hier.
Ik kan nergens op de site een nieuwe gebruikersnaam aanvragen wel een wachtwoord maar deze heb ik al.

Dus Beste Telfort mensen zou ik ook een gebruikersnaam kunnen aanvragen met jullie hulp?
mvrgr
Reputatie 6
Badge +12
Gebruikersnaam vergeten
Mijn Telfort Mobiel
Voor inloggen op Mijn Telfort Mobiel is je gebruikersnaam altijd je 06-nummer van Telfort.

Mijn Telfort Thuis
Je gebruikersnaam staat in de factuurmail.

Die krijg je elke maand als je factuur klaarstaat in Mijn Telfort
Het onderwerp van de e-mail is 'Uw nieuwe Telfort Thuis factuur staat klaar'
De afzender is noreply@telfort.nl 'Telfort Klantenservice'

Reageer