beantwoord

Gebruikersnaam Mijn Telfort kwijt

• 1 februari 2020
  • 8 reacties
  • 297 keer bekeken

Ik ben mijn gebruikersnaam kwijt en kan ook niet bij mijn mail komen. Heb alleen klant nummer nog. Wat kun in nu doen.

Bvd mike

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 februari 2020, 14:23

Ik heb jouw gebruikersnaam via een privébericht gestuurd. Ook heb ik je een mail gestuurd met een link waarmee je jouw wachtwoord kan veranderen. 

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat je weer in Mijn Telfort kunt. Ik heb geen reactie meer va je ontvangen namelijk. Zo niet, dan hoor ik nog graag van je. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb jouw gebruikersnaam via een privébericht gestuurd. Ook heb ik je een mail gestuurd met een link waarmee je jouw wachtwoord kan veranderen. 

Kunnen jullie dit nu voor mijn veranderen 

Bvd

Reputatie 8
Badge +18

Heb je in je profiel ook je klantnummer vermeld en wat het nieuwe nieuwe mail adres moet worden 

Heb mijn profiel aangepast zouden jullie mijn email adres kunnen veranderen zodat is.een  nieuw wachtwoord kan aanvragen 

Bvd

Ik kan bij.mijn profiel geen adres zetten.

Onder het kopje extra informatie enkel voor jouw en Telfort zichtbaar

Ik kan bij.mijn profiel geen adres zetten.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Mike86, welkom hier. 

Je bent je gebruikersnaam voor Mijn Telfort. kwijt. Dat kan natuurlijk, ik kan deze dan ook gelukkig voor je achterhalen. Ik heb daarvoor nog wel een aantal gegevens nodig. Zou je nog jouw Foroumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan zal ik je jouw inlog sturen. Als je dan weer in Mijn Telfort kan, kan je daar een nieuw wachtwoord aanmaken voor de webmail

Reageer