Gebruikersnaam Mijn Telfort

• 29 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Reputatie 1

Als ik wil inloggen op mijn Telfort zegt ie dat mijn Telfort id fout is maar ik gebruik nog steeds dezelfde e-mail en ik weet niet hoe dat kan en ik weet niet hoe ik mijn gebruikers naam kan zien 

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi@Sem2400, dat is lastig inderdaad. Ik kan voor je kijken welke gebruikersnaam je hebt en welke je daarvoor moet gebruiken. Klopt het adres dat je in je forumprofiel hebt staan? Als dat zo is kan je mij een privébericht sturen met de gebruikersnaam die je gebruikt? Dan kan ik het vergelijken met wat ik in het systeem zien staan. Ik zie je bericht graag verschijnen.

Reputatie 1

Hoe moet je een prive bericht sturen

Reputatie 8
Badge +18

Hoe moet je een prive bericht sturen

Je klikt hierboven op de naam Jasper dan krijg je een schermpje om een privé bericht te sturen 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sem2400, je kunt inderdaad naar mijn profiel gaan zoals jimny zegt, daar kan je op de knop 'Stuur bericht’ klikken. Daarna krijg ik een mailtje die me verteld dat het gelukt is en ik voor je kan kijken :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb je privébericht ontvangen @Sem2400, waarvoor dank. Je zei erbij dat je daar 'normaal’ mee inlogde, als ik het goed begrijp heb je recent de melding gekregen om een Telfort ID aan te maken zodat je daarmee op de Mijn Telfort kunt inloggen? Ik heb je voor de zekerheid de gebruikersnaam gestuurd die je origineel voor de Mijn Telfort voor het Thuis pakket had gekregen, zou je daar ook mee kunnen proberen in te loggen?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sem2400, ik begrijp dat je er daarmee ook niet in kon komen. Wat gebeurt er precies als je met die gebruikersnaam inlogt? Is het een melding dat de gebruikersnaam/wachtwoord niet juist is of iets anders?

Reageer