beantwoord

Gebruikersnaam en wachtwoord Mijn Telfort Thuis vergeten

• 31 december 2018
  • 4 reacties
  • 242 keer bekeken

Goedendag

Ik heb al heel lang telfort alles in 1 (naar volle tevredenheid)
Aangezien we de vaste telefoon nooit meer gebruiken wil ik deze uit het pakket doen, maar hiervoor moet ik inloggen en helaas weet ik zowel gebruikersnaam als wachtwoord niet meer. Is het mogelijk dat jullie mijn gebruikersnaam + wachtwoord door kunnen geven en het alternatieve email adres kunnen aanpassen ? Alvast bedankt.
Groet jan

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 7 januari 2019, 11:53

Dag Jan. Ik heb je e-mailadres zojuist gewijzigd en heb je in een privébericht je gebruikersnaam voor Mijn Telfort toegestuurd. Laat je hier nog even weten of het is gelukt om in te loggen? 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dag Jan. Van harte welkom hier op het Forum. Leuk dat je jouw vraag hier stelt. Lastig om niet meer te kunnen inloggen. Ik wil je hier graag bij helpen. Je gebruikersnaam is je Telfort e-mailadres. Zou je jouw profiel aan kunnen vullen met je e-mailadres, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan kan ik het contact e-mailadres aanpassen, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen 🙂.
Hoi Natasja,

Ik heb het profiel aangevuld met de gevraagde info. Mijn telfort emailadres weet ik niet meer helaas, alternatieve email is opgegeven.
Groet, jan
Reputatie 6
Badge +8
Dag Jan. Ik heb je e-mailadres zojuist gewijzigd en heb je in een privébericht je gebruikersnaam voor Mijn Telfort toegestuurd. Laat je hier nog even weten of het is gelukt om in te loggen? 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Jan. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga er daarom van uit dat het inmiddels is gelukt. Als je toch nog ergens vragen over hebt, hoor ik het graag.

Reageer