beantwoord

Gebruikersnaam en wachtwoord kwijt

• 6 juni 2020
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

Kunnen jullie mij mijn gebruikernaam en password mailen.

Ik wil aanloggen op interactief tv kijken, maar met de verstrekte pincode kan ik niet meer inloggen via ITV kijken recent.

.

Daarvoor dien ik met Mijn Telfort in te loggen. Klantnummer is niet de gebruikersnaam en password in de oude brief (2013) vermoed ik ook niet meer.

eDus graag zie ik tegemoet hoe ik verder kan komen.

Groet,

Peter

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 juni 2020, 13:43

Welkom bij ons op het forum @PeterItvKijken. Het inloggen op Mijn Telfort gaat met andere gegevens dan dat inderdaad, een gebruikersnaam en een zelfgemaakt wachtwoord. Als je je forumprofiel aanvult met de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN kan ik je de gebruikersnaam toesturen zodat je het wachtwoord zelf kunt wijzigen. Nadat je beide gegevens hebt toegevoegd kan je hieronder een reactie plaatsen om me dat te laten weten.

Met het adres dat op je profiel staat heb ik al wel even gekeken en ik zie dat je een paar uur na het plaatsen van het topic nog contact hebt gehad met een collega. Daarbij zijn het abonnementsnummer en pincode doorgegeven, lukte het daarna om op iTV Online in te loggen en tv te kijken? Als dat zo is hoor ik het ook graag van je :slight_smile:

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @PeterItvKijken. Het inloggen op Mijn Telfort gaat met andere gegevens dan dat inderdaad, een gebruikersnaam en een zelfgemaakt wachtwoord. Als je je forumprofiel aanvult met de geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN kan ik je de gebruikersnaam toesturen zodat je het wachtwoord zelf kunt wijzigen. Nadat je beide gegevens hebt toegevoegd kan je hieronder een reactie plaatsen om me dat te laten weten.

Met het adres dat op je profiel staat heb ik al wel even gekeken en ik zie dat je een paar uur na het plaatsen van het topic nog contact hebt gehad met een collega. Daarbij zijn het abonnementsnummer en pincode doorgegeven, lukte het daarna om op iTV Online in te loggen en tv te kijken? Als dat zo is hoor ik het ook graag van je :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @PeterItvKijken, ik ga er vanuit dat dat betekent dat het daarmee gelukt was en dat nu werkt. Anders weet je me te vinden.

Reputatie 1

Jasper,

Sorry voor de late reacite, bedankt voor de toevoeging bij mijn melding, via de klantenservice ben ik inderdaad terecht gekomen bij een collega van je. Die heft mij Keurig geholpen en kon met mijn gegevens het nodige aanpassen en rechtzetten voor mij.

Bedankt voor je antwoord, en de service van Telfort.

Groet,

Peter

Reputatie 8
Badge +11

Geen probleem Peter, fijn dat het allemaal weer werkt :slight_smile:  Veel kijkplezier weer! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reageer