Gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord niet herkend

• 22 maart 2016
  • 4 reacties
  • 768 keer bekeken

Gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord zijn niet herkend. Ik begon de vergeten wachtwoord procedure alleen maar om het sneller te maken, Maar nu gebruikersnaam en laatste drie bankrekeningnummers komen niet overeen. Wat nu? N.B. Mijn verbinding is nog niet volbracht maar de connectie is al actief volgens Telforts smsje.
Zou dat de oorzaak zijn? Ik heb een bel terug gepland door het Telfort helpdesk voor morgen om te proberen een ​​verbinding te krijgen.
Bij voobat dank.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hey Maspennl, in jouw andere topic gaf je aan dat het probleem verholpen was. Wat gaat er nu mis?
Hi Chisty,
Ik heb "mijn telfort"" wachtwoord veranderd en nu de gebruikersnaam en het wachtwoord komen niet overeen . Ik heb de vergeten wachtwoord , procedure geprobeerd maar de gebruikersnaam en drie laatste bankrekeningnummer komen ook niet overeen , wat nu?
Ik heb een nieuwe bericht geplaatst. Verbinding nu OK maar ik heb nog steeds die wachtwoord probleem voor Min Telfort.
Reputatie 4
Badge +1
Wil je jouw naam, adres, IBAN en geboortedatum in een privébericht naar mij sturen? Dan kan ik je verder helpen.

Reageer