gebruikersnaam

• 24 april 2014
  • 7 reacties
  • 300 keer bekeken

Hallo Telfort,

Graag wil ik jullie brievenpost op mijn adres stopzetten (komop het is toch geen 1999 meer!?), alleen heb ik hiervoor mij gebruikersnaam nodig om in te loggen op Mijntelfort. Deze heb ik niet, en nu?

Groeten Rowan

7 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Graag wil ik jullie brievenpost op mijn adres stopzetten (komop het is toch geen 1999 meer!?), alleen heb ik hiervoor mij gebruikersnaam nodig om in te loggen op Mijntelfort. Deze heb ik niet, en nu?

Je gebruikersnaam voor 'Mijn Telfort' is dezelfde als het hoofd e-mailadres dat je van Telfort hebt gekregen.
Maar dan alleen het gedeelte voor de @.
Je gebruikersnaam voor 'Mijn Telfort' is dezelfde als het hoofd e-mailadres dat je van Telfort hebt gekregen.
Maar dan alleen het gedeelte voor de @.

Je bent een held. Weet je ook waar de optie zich verstopt heeft om post op mijn adres uit te zetten?

Bedankt, gr Rowan
Reputatie 8
Badge +10
[...]
Weet je ook waar de optie zich verstopt heeft om post op mijn adres uit te zetten?

Wat bedoel je eigenlijk met 'brievenpost'..?
De fakturen krijg je al per e-mail (je hoofdaccount).
[...]
Weet je ook waar de optie zich verstopt heeft om post op mijn adres uit te zetten?

Wat bedoel je eigenlijk met 'brievenpost'..?
De fakturen krijg je al per e-mail (je hoofdaccount).

Krijg vaak onzinnige brieven over persoonlijke acties en nieuwe abbonementen etc
Reputatie 8
Badge +10

Krijg vaak onzinnige brieven over persoonlijke acties en nieuwe abbonementen etc

Aha...
Dat kan je niet uitzetten in je 'Mijn Telfort', ik denk dat een belletje naar de klantenservice dan op z'n plaats is.
Je kan een verzoek doen om van de post-mailinglijst verwijderd te worden, lijkt me.

Aha...
Dat kan je niet uitzetten in je 'Mijn Telfort', ik denk dat een belletje naar de klantenservice dan op z'n plaats is.
Je kan een verzoek doen om van de post-mailinglijst verwijderd te worden, lijkt me.

Helaas, bedankt voor je hulp!!
Reputatie 8
Badge +10

Helaas, bedankt voor je hulp!!

Graag gedaan... ;)
De 'papieren' post vindt ik persoonlijk ook wat achterhaald maar ik stel het wel op prijs dat ik op de hoogte wordt gehouden van nieuwe prijzen die soms in mijn voordeel kunnen zijn.
Zo ook met persoonlijke aanbiedingen.

Heb je in je 'Mijn Telfort' wel de e-mail nieuwsbrief en aanbiedingen aangevinkt staan..?
Zo niet, is dat misschien de reden dat Telfort deze per post verstuurd.

Reageer