gebruikers gegevens inzien vaste telefonie

  • 17 juli 2012
  • 7 reacties
  • 3003 keer bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik ben al een geruime tijd bezig om inteloggen op ""mijntelfort""
met mijn email prefix (DUS TOT @)) en mijn password.

 Het eerstedeel inloggen gaat wel.
Ik wil echter mijn telefoon gesprek data zien, dus tijdduur en naar wie.

 Hiervoor moet ik wederom inloggen,  nu echter zet het uitmuntende
systeem @telfort achter mijn inlognaam zegmaar, zodat ik geen spat 
verder kom, en foutmeldingen krijg.

Zie de PNG bijlages.

Graag zie ik hiervoor een oplossing, mits niet teveel gevraagt.

Moet er wel even bijvermelden, dat het een jaartje of wat geleden feilloos werkte,
enige wat ik wil is van  2 fax "gesprekken "". een tijdsduur kopie maken.

Briefje (e-mail) naar hellphesk heeft tot nu toe niets opgeleverd (10dgn geleden))

 Plaatjes aanpassen GAAT/KAN niet, heb ze nu weggehaalt, maar kan geen nieuwe
plaatsen, slordig hoor



 

7 reacties

Badge +1
plaatjes alsnog weer toegevoegd.

 Sterretjes zelfgedaan, password lengte is fictief, want dat behoort
knullig genoeg niet tot de mogelijkheden, 8 char is het belachelijke
maximum.
Dat even terzijde in een tijdperk waarin nog nooit zoveel bedijfssites,
 fora en (a)sociale defacedbook

media worden gehacked.

 Schadeclaims zijn hier nog steeds niet ingeburgert, nders zouden kpn
en inbread wel beteroppassen

Reputatie 4
Badge +3
@Man in the Middle,

Ik kijk dit graag met u na, maak in een privé bericht uw 06-nummer kenbaar zodat er contact met u opgenomen kan worden.

Henk
Badge +1
@Man in the Middle,

Ik kijk dit graag met u na, maak in een privé bericht uw 06-nummer kenbaar zodat er contact met u opgenomen kan worden.

Henk


 Hallo Henk,

 Ik heb vandaag Vr 20-07-2012 nogmaals een PM naar je gestuurd.Reageer
Ietsie uitgebreider dan de eerste.
Reputatie 4
Badge +3
@Man in the Middle,

Dank u wel voor de toevoeging, ik ga dit ook doorzetten, zodra er meer informatie over bekend is, hoort u dit.

Henk
Badge +1
                      
Hallo Henk,

 De urgentie om in mijn tel. geschiedenis tekunnen kijken is er niet meer, maar dat neemt
niet weg dat ik toch wel heel graag, liefst op een redelijk korte termijn uitsluitsel hoop 
teverkrijgen hoe het er mee staat en vooral waarom het, dus jullie systeem het laat afweten.
Ik heb er geen moeite mee om tehoren tekrijgen wat ik eventueel zelf fout zou gedaan kunnen
hebben , hoewel ik kans klein acht, mede gelet op het bijgevoegde "bewijs "materiaal.

 Het moet toch niet zo moeilijk zijn om hierover informatie teverkrijgen???

 Via contact etc kom ik niet verder, hoop dat het hier ook niet vastloopt of
dat het pogingen schip strand,  slagzij maakt en reddeloos tenonder gaat??

 Mijn indruk is dat 'men'daar, dat is via contact maar wat doet, zoals een
nieuw password versturen wat niet werkt, ben hierin blijkbaar niet de enige,
zondat dat het password register gereset wordt en men dus het nieuwe kan
activeren.

 Enige schriftelijke informatie omtrent veranderingen, wijzigingen m.b.t. het
inlog systeem schijnt ook niet tot de mogelijkheden tebehoren, erg laakbaar,
wel beuren, en wij vooral niet zeuren:mad:.

 Ben benieuwd naar de uitkomst, misschien in de nabije toekomst, maar nog wel 2012??

 
Badge +1
@@@ Henk,

 Vraag me af waarom het zo verrekte lang moet duren, je heb alle info, zelfs mij tel. nr. en
tot op heden hoor ik noppes, en ja ik ben niet de enige, maar even bellen zeggen wat er
aan de hand is of juist niet, vooral even aangeven  waarom het niet werkt en wat eraan
gedaan moet of kan worden, ook van mijn kant.

 Gelukkig kan ik elk moment opzeggen ennegatieve mond tot mond reclame is dodelijk
voor bedrijven, zeker als ik hier mee lees kan ik me  goed voorstellen dat het elastiek
zolang gespannen blijft tot de rek eruit is.

 DUS aub laat even wat horen, na 3 dagen is nu na bijna 2 weken
Badge +1
 Mijn probleem is verholpen en opgelost.


 Helaas niet door bemiddeling van webcare of anderszins op dit forum.
TOPIC KAN OP SLOT !!!

Reageer