beantwoord

Geannuleerde abonnementswijziging toch niet annuleren

• 14 januari 2019
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Hallo, Ik heb vanmorgen mijn alles in 1 pakket gewijzigd naar internet + interactieve tv. Toen ik deze gewijzigd had, heb ik deze gelijk geannuleerd want ik was vergeten om een 3e tv ontvanger te bestellen. Ik heb toen ook een email van jullie ontvangen dat mijn abonnement opzegging goed is doorgekomen. Maar ik wilde helemaal niet opzeggen, ik wilde alleen mijn gewijzigd pakket annuleren. Maar nu is mijn gewijzigd pakket toch per vandaag ingegaan. Ik wil dit pakket (dus internet + interactieve tv) toch behouden en ik wil graag een 3e tv ontvanger ontvangen. Kan ik deze nu aanvragen via mijn Telfort?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 15 januari 2019, 11:30

Hoi Wroet, welkom op het Forum! Het handigste is om even te bellen met onze Klantenservice. Niet omdat ik je niet wil helpen, maar omdat we altijd het een en ander willen verifiëren voordat we iets wijzigen. Mijn collega's helpen je hier graag bij verder 🙂. Kom je er zo uit? Als je nog vragen hebt, stel die gerust aan me.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wroet, welkom op het Forum! Het handigste is om even te bellen met onze Klantenservice. Niet omdat ik je niet wil helpen, maar omdat we altijd het een en ander willen verifiëren voordat we iets wijzigen. Mijn collega's helpen je hier graag bij verder 🙂. Kom je er zo uit? Als je nog vragen hebt, stel die gerust aan me.

Reageer