Foutmelding - U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice.
Hallo Telort,
Vandaag heb ik mijn Prepaid simkaart ontvangen en ik wilde inloggen op MijnTelfort. Daarvoor heb ik natuurlijk een wachtwoord nodig.
Als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen (via: https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten/) krijg ik de volgende foutmelding: "U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice."
Zouden jullie mij spoedig hiermee kunnen helpen?
Groeten,
Daan
Vandaag heb ik mijn Prepaid simkaart ontvangen en ik wilde inloggen op MijnTelfort. Daarvoor heb ik natuurlijk een wachtwoord nodig.
Als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen (via: https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten/) krijg ik de volgende foutmelding: "U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice."
Zouden jullie mij spoedig hiermee kunnen helpen?
Groeten,
Daan
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.