Foutmelding - U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice.

  • 25 juli 2016
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Hallo Telort,

Vandaag heb ik mijn Prepaid simkaart ontvangen en ik wilde inloggen op MijnTelfort. Daarvoor heb ik natuurlijk een wachtwoord nodig.
Als ik mijn wachtwoord probeer op te vragen (via: https://www.telfort.nl/ecare/inloggen/wachtwoordvergeten/) krijg ik de volgende foutmelding: "U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice."

Zouden jullie mij spoedig hiermee kunnen helpen?

Groeten,
Daan

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Daan, welkom op ons forum! Die foutmelding ben ik niet bekend mee. Probeer je in te loggen via een internetbrowser of op de Mijn Telfort app? En wat gebeurt er wanneer je een andere internetbrowser probeert?

Reageer