beantwoord

Foutmelding Mijn Telfort app

  • 24 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

Geen veilig verbinding terwijl ik thuis zit en het app vroeger altijd werkte

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 25 oktober 2018, 16:25

Dag skippypiet. Welkom op het Forum! Goed om te lezen dat het opnieuw installeren van de Mijn Telfort app de foutmelding heeft opgelost 🙂. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welke app bedoel je
"Mijn Telfort" app
Maar laat maar, ik heb m'n app verweiderd en opnieuw geïnstalleerd en nu geen foutmelding
Reputatie 8
Badge +17
Dat zou ook mijn advies zijn geweest
Reputatie 6
Badge +9
Dag skippypiet. Welkom op het Forum! Goed om te lezen dat het opnieuw installeren van de Mijn Telfort app de foutmelding heeft opgelost 🙂. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.

Reageer