beantwoord

foutmelding bij samenvoegen account thuis en moebiel

  • 9 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 366 keer bekeken

ik kan niet in mijn thuis-account komen, er staat dat er iets is mis gegaan met samenvoegen.

icon

Beste antwoord door Michael 12 augustus 2017, 15:08

Hoi pastelblauw, ik heb je naam veranderd naar een mooie 'blauwtint', omdat je je 06-nummer gebruikte als gebruikersnaam, dat is niet zo handig. Mijn collega heeft een zeer duidelijke uitleg over het samenvoegen van accounts in Mijn Telfort gemaakt. Willen jullie die instructies eens opvolgen en mij in dát topic vertellen of het daarna wel gelukt is? Ik geef jullie dáár dan ook 'n een reactie. Ben erg benieuwd!
Bekijk reactie

3 reacties

bij mij ook foutmelding
denk storing
Reputatie 8
Badge +17
Probeer het eens met een andere browser bv chrome of safari
Reputatie 8
Badge +2
Hoi pastelblauw, ik heb je naam veranderd naar een mooie 'blauwtint', omdat je je 06-nummer gebruikte als gebruikersnaam, dat is niet zo handig. Mijn collega heeft een zeer duidelijke uitleg over het samenvoegen van accounts in Mijn Telfort gemaakt. Willen jullie die instructies eens opvolgen en mij in dát topic vertellen of het daarna wel gelukt is? Ik geef jullie dáár dan ook 'n een reactie. Ben erg benieuwd!

Reageer