beantwoord

foutmelding bij "Mijn gegevens" onder kopjes Notificaties > Contact en Notificaties > Privacy

• 9 mei 2016
  • 3 reacties
  • 422 keer bekeken

Reputatie 2
Beste forumredacteuren,
Als ik in Mijn Telfort onder "Mijn gegevens" de gegevens onder de kopjes Notificaties > Contact en Notificaties > Privacy wil wijzigen krijg ik de volgende foutmelding: "Neem contact op met de klantenservice. Fout 248."

Wat betekent dit? Zijn wijzigingen nu wel of niet doorgevoerd? Overigens kreeg ik in eerste instantie een foutmelding 246 of 247 (mijn geheugen laat me met precisie 1 in de steek).

Met vriendelijke groet,
Sandotelfort
icon

Beste antwoord door sandotelfort 12 mei 2016, 14:12

Hoi Sandotelfort! Goed punt! Helaas kan ik dit niet goed reproduceren. Is het mogelijk dat je een screenshot maakt van deze melding en deze met mij deelt? Ik zal dit dan intern voor je uitzetten. Uiteraard hoor je geen melding te krijgen, maar dat is je al duidelijk denk ik. 🙂 Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.

Dag Michael, Het probleem lijkt inmiddels verholpen. Ik krijg nu de boodschap "Contact gewijzigd. Wijzigingen worden binnen 1 dag verwerkt."
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Sandotelfort! Goed punt! Helaas kan ik dit niet goed reproduceren. Is het mogelijk dat je een screenshot maakt van deze melding en deze met mij deelt? Ik zal dit dan intern voor je uitzetten. Uiteraard hoor je geen melding te krijgen, maar dat is je al duidelijk denk ik. 🙂 Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.
Reputatie 2

Dag Michael, Het probleem lijkt inmiddels verholpen. Ik krijg nu de boodschap "Contact gewijzigd. Wijzigingen worden binnen 1 dag verwerkt."
Reputatie 8
Badge +2
Hi Sandro! Dank voor je reactie. Het klopt dat dit nu veranderd is, mijn collega's hebben het voor je opgepakt. Zo doen we dat! Fijne dag hè! 🆒