beantwoord

Foutmelding bij 'Mijn abonnement' in Mijn Telfort

  • 15 april 2013
  • 5 reacties
  • 3140 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Ik heb een vraag over mijn tefort ik kan daar gewoon inloggen maar als ik dan naar mijn abonnement ga krijg ik een foutmelding met (algemene fout  U kunt contact opnemen met onze klantenservice 0900 enz, dit heb ik nu ongeveer een week daarvoor werkte het wel gewoon ?
W at is er mis ?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 16 april 2013, 15:39

@cobus,

Balen dat je een error te zien krijgt. Gaat het om Mobiel of Vast?

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@cobus,

Balen dat je een error te zien krijgt. Gaat het om Mobiel of Vast?

Denise
Reputatie 6
Badge +7
Vast Alleen internet.  op dit ip adres 82.169.129.163

Daar ik nu vanaf een andere verbinding gebruik maak.
Reputatie 4
Badge +3
@cobus,

Ik zie geen restricties op het moment als ik naar jouw verbinding kijk. Zou je het opnieuw kunnen proberen?

Henk
Reputatie 6
Badge +7
Hij doet het inderdaad weer ? wel raar hoor.
Reputatie 4
Badge +3
@cobus,

Inderdaad, we houden het in de gaten voor het geval het vaker zien. Bedankt voor de melding.

Henk

Reageer