beantwoord

Foutmelding bij inloggen Mijn Telfort Thuis

• 18 april 2019
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik kan al wekenlang geen gebruik maken van mijn telfort thuis!!!
Oeps er is iets misgegaan staat er steeds.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door pi646368 19 april 2019, 16:52

Hallo Natasja
Bedankt voor jouw reactie
Intussen heb ik contact gehad met de klantenservice van Telfort en begrepen dat dit komt omdat binnenkort ons internet wordt verandert
Naan 2 mei zou alles weer goed moeten werken.
Dus nog even geduld!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @pi646368. Welkom hier op het Forum. Wat lastig dat je steeds een foutmelding krijgt als je probeert in te loggen in Mijn Telfort. Om je verder te kunnen helpen heb ik iets meer informatie van je nodig. Treedt de foutmelding op in de app of via de website? Als je alleen problemen ervaart met de app, wil je dan eens testen of het via de website wel lukt? En heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Dat zou je sowieso even kunnen proberen. Als dat niet helpt, kan je mij dan laten weten welke browsers (met daarbij de versies) je hebt getest? Ik hoor graag van je.
Hallo Natasja
Bedankt voor jouw reactie
Intussen heb ik contact gehad met de klantenservice van Telfort en begrepen dat dit komt omdat binnenkort ons internet wordt verandert
Naan 2 mei zou alles weer goed moeten werken.
Dus nog even geduld!
Reputatie 6
Badge +9
Dag @pi646368. Ik zie inderdaad dat er een wijziging gepland staat. 🙂 Het is dan mogelijk dat je op dit moment geen wijzigingen kunt doen via Mijn Telfort. Echter, je zou wel moeten kunnen inloggen. Lukt het inloggen zelf wel?
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @pi646368. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu gaat. Lukt het weer om in te loggen? Ik hoor het graag van je.

Reageer