beantwoord

Foutmelding als ik inlog op MijnTelfort

  • 30 oktober 2018
  • 11 reacties
  • 434 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Zoals gewoonlijk kreeg ik een mailtje dat mijn maandfactuur in MijnTelfort bekeken kan worden. Als ik dan vervolgens inlog op MijnTelfort krijg ik de mededeling dat er iets mis is gegaan en dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald, met het advies om het later nog eens te proberen. Dan krijg ik dezelfde foutmelding... Enig idee wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2018, 10:42

Ik heb zojuist een reactie van de specialisten mogen ontvangen. Het heeft er inderdaad mee te maken dat je overgezet gaat worden. Pas wanneer de verbinding is opgeleverd 14 november is de factuur weer zichtbaar. Excuses.

Omdat je de factuur niet kan inzien, heb ik je deze per mail gestuurd. Heb je deze ontvangen?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi telfortuna, ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag jouw facturen in Mijn Telfort wil inzien. Dit lukt dus niet vanwege de foutmelding. Dat is wel balen. Ik kan zo niet zeggen wat er aan de hand is. Krijg je deze melding in de app? Of juist via de website? Heb je al eens een ander browser geprobeerd? Lukt het dan wel in te loggen? Zou je anders een screenshot van de foutmelding willen sturen? Dan ga ik dit doorzetten naar de Technische Dienst.
Reputatie 1
Hi,
Via de website krijg ik een lege pagina met daaronder de mededeling ‘Pdf niet beschikbaar’. Als ik de App gebruik krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan. Dit is al dagenlang zo.
Hopelijk kunnen jullie dit oplossen, ik wil mijn laatste factuur inzien.
groet,
Telefortuna

zie attachments)
Reputatie 1
Hoi Bart,
Nog even voor alle duidelijkheid:
Ik kan zowel in de app als op de website prima inloggen en weer uitloggen. En mijn gegevens etc. allemaal bekijken. Alleen als ik de tab ‘Factuur’ open krijg ik de eerder vermelde foutmelding (in de app) en krijg ik op de website en vrijwel lege pagina waarvan ik niets kan dowloaden of openen.
groet,
Telefortuna
Reputatie 8
Badge +11
Ik hoop ook zeker dat dit opgelost gaat worden. Ik kan dit zelf niet direct, wat ik dus gedaan heb is een melding gemaakt bij mijn collega's van de Technische Dienst. Zij gaan er verder mee aan de slag. Ik verwacht binnen een week een reactie. Je hoort nog weer van mij.
Reputatie 1
Dank,
E.e.a. werkt nog steeds niet. Het is natuurlijk geen echte ‘big issue’ maar ik wilde nu juist die laatste factuur kunnen inzien omdat ie hoger uitpakte dan ik had verwacht. Heeft het soms te maken met het feit dat ik - helaas gedwongen - word overgezet op interactieve tv (het dvb-c signaal wordt niet langer doorgegeven)
Maar dat zou toch geen invloed mogen hebben op een MijnTelfort account waar je je facturen moet kunnen inzien?
Groet,
Telefortuna
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb zojuist een reactie van de specialisten mogen ontvangen. Het heeft er inderdaad mee te maken dat je overgezet gaat worden. Pas wanneer de verbinding is opgeleverd 14 november is de factuur weer zichtbaar. Excuses.

Omdat je de factuur niet kan inzien, heb ik je deze per mail gestuurd. Heb je deze ontvangen?
Reputatie 1
Hoi Bart,
Ik heb hem ontvangen, Dank daarvoor!
Alleen:
ik kan niet zien wanneer welke telefoongesprekken gevoerd zijn. Daar was ik nieuwsgierig naar...
Maar geen probleem hoor, no hard feelings. Ik wacht gewoon maar af tot e.e.a. weer functioneert, het zal toch een keer in orde moeten komen?
vriendelijke groet,
Telefortuna
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Inderdaad de gevoerde gesprekken staan niet of de factuur. Deze kun je inzien in Mijn Telfort. Het is nog even wachten tot 14 november wanneer de verbinding is opgeleverd.
Reputatie 1
Hoi Bart,
Dank voor alle communicatie, geduld blijkt nog steeds een schone zaak...
groet,
Telefortuna
Reputatie 8
Badge +11
Het komt inderdaad goed, Het duurt jammer genoeg nog even. 😞
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog een reactie van de Technische Dienst mogen ontvangen. Ze geven aan geen foutmeldingen meer zien. Klopt het dat je de facturen weer inzien?

edit 3-12: @telefortuna klopt het dat de facturen weer zichtbaar zijn in Mijn Telfort?

Reageer