beantwoord

Fout bij samenvoegen Telfort Mobiel & Thuis

• 13 mei 2017
  • 2 reacties
  • 854 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Een poos terug kwamen jullie met het samenvoegen van Mijn Telfort Mobiel & Thuis onder 1x inloggen. Erg handig! Destijds had ik er al problemen mee om bij Mijn Telfort Thuis te komen, maar dat was uiteindelijk gelukt nadat ik contact opgenomen had. Ik heb een hele tijd probleemloos kunnen inloggen via Mijn Telfort Mobiel tot enkele weken terug. Als ik inlog en op Thuis klik krijg ik de vraag of ik wil samenvoegen. Ja, dat wil ik! Dat wordt bevestigd en als ik dan door wil klikken naar Thuis krijg ik weer de vraag of ik wil samenvoegen. Ik kom niet verder.... Ik probeer het om de week ofzo om te kijken of het veranderd is maar nog steeds niet, vandaar dat ik het op deze manier probeer. Ik wil graag mijn factuur kunnen dowloaden voor de administratie, en stel dat ik iets zou willen wijzigen kan ik ook niet meer bij mijn gegevens dus dat is niet handig zo!
icon

Beste antwoord door Lila75 20 mei 2017, 13:35

Ik gebruik al jaren Chrome en dat werkte prima. Nu even Firefox geprobeerd. Daar moest ik na in te loggen met mobiel mijn gegevens van thuis ook weer invoeren om samen te voegen en toen lukte het wel. Daarna nog een keer bij Chrome geprobeerd maar daarin kom ik nog steeds niet bij mijn factuur. Vaag dat het eerst wel altijd lukte in Chrome en nu niet meer? Maar goed, ik heb nu een omweg via Firefox.

Dank voor het meedenken Jimny!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Probeer het eens met een andere browser
Badge
Ik gebruik al jaren Chrome en dat werkte prima. Nu even Firefox geprobeerd. Daar moest ik na in te loggen met mobiel mijn gegevens van thuis ook weer invoeren om samen te voegen en toen lukte het wel. Daarna nog een keer bij Chrome geprobeerd maar daarin kom ik nog steeds niet bij mijn factuur. Vaag dat het eerst wel altijd lukte in Chrome en nu niet meer? Maar goed, ik heb nu een omweg via Firefox.

Dank voor het meedenken Jimny!