fout bij opvragen online factuur.

• 23 februari 2015
  • 5 reacties
  • 1263 keer bekeken

Wanneer ik de laatste factuur wil inzien krijg ik de volgende mededeling:
Login fout
Helaas

Er is iets verkeerd gegaan met het inloggen. Probeer het later nog eens.
Dit is al meer dan een maand zo en op alle twee mijn telefoonnummers.

Ik download altijd mijn facturen en sla die lokaal op. Nu kan ik niet eens mijn facturen inzien.

Deze fout moet verholpen worden/

5 reacties

Badge +2
@robin.vanderhaven,

Welkom op het forum!

Lastig dat het niet lukt om de facturen te bekijken. Over welk product gaat het en probeer je dit via de desktop versie van Mijn Telfort of via de app?

Daphne
Dit gaat om Mobiel. en via de desktop versie van Mijn Telfort. Want alleen hier kan ik de facturen downloaden.
Via de app kan ik wel de factuur inzien, maar geen specificatie.
Ik heb dit probleem ook al voor een langere tijd.
Ondanks dat ik steeds meer forum threads geopend zie worden omtrent dit probleem word er, naar mijn idee, weinig aan gedaan.

Ik heb het geprobeerd in Chrome/Firefox/Internet explorer onder WIndows 7 en Windows 8. Tevens via de mobiele website geprobeerd, maar dat werkt ook niet.

Het is voor mij onmogelijk om een gedetailleerd overzicht van mijn factuur te krijgen.
Ook voor mij het zelfde liedje, Kan mijn facturen ook niet downloaden. Wellicht heeft dit te maken met de laatste aanpassing dat de BTW net meer vermeld staat op de factuur? En waar kan ik aangeven dat ik toch de BTW op mijn factuur vermeld wil hebben, naast het probleem van de login foutmelding?
Reputatie 8
Badge +15
Ook voor mij het zelfde liedje, Kan mijn facturen ook niet downloaden. Wellicht heeft dit te maken met de laatste aanpassing dat de BTW net meer vermeld staat op de factuur? En waar kan ik aangeven dat ik toch de BTW op mijn factuur vermeld wil hebben, naast het probleem van de login foutmelding?
Ik kon de facruren ook niet zien (mobiel). Nu overigens weer wel. :)

Uitleg over de btw op de factuur vind je terug op deze pagina: http://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/btwfactuur.htm
Krijg momenteel wel een proxy error. Kan de pagina niet bekijken.

Reageer