Factuur mobiel kan niet gedownload worden

• 14 oktober 2019
  • 13 reacties
  • 178 keer bekeken

Factuur mobiel kan niet gedownload worden.
Facturen van vast kunnen wel gedownload worden.... bug???

13 reacties

Zowel in Chrome als firefox heb ik dit probleem
Reputatie 8
Badge +8

Hallo @ErikV , heb je het al in IE of Edge van MS geprobeerd?

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @ErikV, dat is wel gek dat je de facturen van mobiel niet kunt downloaden, en van het Thuis abonnement wel. Wat gebeurt er precies als je de mobiele facturen probeert te downloaden, krijg je dan een foutmelding, wit scherm of iets heel anders? Lukt het wel om ze te openen en bekijken? En weet je sinds wanneer je dit ervaart? Ik kijk graag met je mee.

De PC reageert niet op de muis. De link wordt niet herkend als link. Er gebeurt dus niets. Geen melding. Openen lukt dus ook niet.

De laatste keer dat ik downloadde is al enkele maanden geleden.

IE of Edge heb ik nog niet geprobeerd

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @ErikV , bij de mail zit een bijlage die je kunt openen of downloaden, het is dus geen link.

Hallo@ErikV , bij de mail zit een bijlage die je kunt openen of downloaden, het is dus geen link.

Ik heb het over de website www.telfort.nl

In Edge doet het probleem zich ook voor

Reputatie 8
Badge +11

Dat het helemaal niet als een link wordt gezien is wel gek inderdaad! Zou je het ook voor me kunnen proberen in de Mijn Telfort app (download linkje voor Android en Apple iOS staan een stukje naar beneden)? Als het daarin ook niet werkt hoeven we niet verschillende browsers te proberen en kunnen we ons richten op de Mijn Telfort zelf. Dat is denk ik wat sneller.
Als je de facturen nu snel ergens voor nodig hebt kan ik de bewuste facturen ook naar je mailen, dan heb je die alvast terwijl we samen werken aan de oplossing.

@Jasper - Telfort   In de app lukt het wel

Reputatie 8
Badge +11

Dank voor het testen @ErikV, dan weten we zeker dat de koppeling tussen de Mijn Telfort en het achterliggende systeem voor de facturen niet het probleem is. In verschillende browsers blijft het dus niet lukken. Zou je van alle browsers de cookies eens kunnen verwijderen en een eventuele virusscanner tijdelijk uitzetten? Het kan zijn dat die iets blokkeert. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt via de Mijn Telfort website.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo@Jasper - Telfort en@ErikV ,

ik heb ook bij mij eens even gekeken

In MijnKPN waar alleen mijn mobiele nummer geregistreerd staat is de huidige factuur te downloaden en zijn de vorige facturen ook zichtbaar.

In MijnKPN, waarin zowel het thuisabo als het andere mobiele abo geregistreerd staat krijg ik bij mobiel als melding: er zijn momenteel geen facturen voor je:thinking:

@Jasper - Telfort Sorry, maar ik heb daar nu geen tijd voor. Ben ik dan echt de enige waar dit probleem zich voordoet?

Reputatie 8
Badge +8

Op het KPN forum berichten van gelihke strekking.

Er lijkt structureel iets mis te gaan.

Reputatie 8
Badge +11

Niet helemaal Jan, je geeft aan dat de MijnKPN aangeeft dat er geen facturen beschikbaar zijn. Erik geeft aan de facturen wel te zien staan, maar kan ze niet openen. In de Mijn Telfort app openen ze bovendien wel. Dat is een behoorlijk verschil met wat je op het KPN forum ziet staan. De Mijn Telfort omgeving en MijnKPN omgeving zijn ook niet gelijk, daar zitten veel verschillen in :)

@Jasper - Telfort Sorry, maar ik heb daar nu geen tijd voor. Ben ik dan echt de enige waar dit probleem zich voordoet?

Je bent de enige die het hier genoemd heeft, daardoor lijkt het inderdaad dat je de enige bent. Ik hoop dat je het op een later moment toch kunt proberen, doordat het in de app wel goed gaat lijkt het erop dat we ons op de computer moeten richten.

Reageer