vraag

Factuur klopt niet (na foutieve wijziging abo door Telfort) en contactformulier werkt niet

  • 12 december 2014
  • 1 reactie
  • 170 keer bekeken

Ik probeer een bericht te sturen naar de klantenservice, maar er is kennelijk een fout op de website, want hij blijft maar vragen om in te loggen en als ik dat een paar keer heb gedaan verschijnt er een foutmelding. Hoe kan ik mijn bericht nu naar Telfort sturen? Het gaat om een foutieve wijziging van mijn abonnement (verkeerd ingevoerd door Telfort). Dit leek opgelost te zijn, maar er staan nu een aantal zaken fout op de factuur. Ik wil dit graag zsm regelen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +2
@Anne-Marij,

Welkom op het forum!

Er was inderdaad een storing, deze is inmiddels opgelost. Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Laat je aan mij weten of het gelukt is het formulier te verzenden?

Daphne