beantwoord

Factuur betalen via iDEAL

• 24 februari 2016
  • 1 reactie
  • 2968 keer bekeken

Sinds twee dagen bezig om alles weer alles oneline te krijgen,lang aan de vaste en mobiele telefoon, u moet nog een rekening betalen,alles betaald gisteren nog een rekening betaald, we kunnen u pas via internet aan sluiten als u de rekening betaald anders kunnen wij niks crediteren, wil je betalen gaat het niet,weer bellen sturen een mail voor ideaal zit nog te wachten, wat een slechte service.
icon

Beste antwoord door Michael 24 februari 2016, 18:32

Hoi Inky! Vervelend dat je moet wachten totdat de diensten gedeblokkeerd worden inderdaad. Helaas is het zo dan het vijf werkdagen kan duren voordat de diensten weer volledig werken na de laatste betaling aangezien de betaling verwerkt moet worden door verschillende systemen. Hier kan ik niets aan veranderen. Ik hoop op je begrip.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Inky! Vervelend dat je moet wachten totdat de diensten gedeblokkeerd worden inderdaad. Helaas is het zo dan het vijf werkdagen kan duren voordat de diensten weer volledig werken na de laatste betaling aangezien de betaling verwerkt moet worden door verschillende systemen. Hier kan ik niets aan veranderen. Ik hoop op je begrip.

Reageer