beantwoord

Facturen op een nieuw mailadres

• 13 juni 2019
  • 3 reacties
  • 162 keer bekeken

Hallo. Ik ben mijn inlog kwijt voor Mijn Telfort Thuis.
Nu lees ik dat ik voor de gebruikersnaam moet kijken op de factuur. Maar ik ben nu tot de conclusie gekomen dat deze wordt verstuurd naar een mailadres dat niet meer actief is.
Hoe kan ik dit wijzigen zodat ik de facturen wel weer ontvang??
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 juni 2019, 16:46

Hallo @schwarte1973, dat is lastig inderdaad. Het inloggen in de Mijn Telfort voor de facturen lukt niet en het aanvragen van een nieuw wachtwoord lukt ook niet. Dit kunnen we samen oplossen. Als jij jouw forumprofiel kunt uitbreiden met het e-mailadres wat je hiervoor wilt gebruiken en de laatste 3 cijfers van de IBAN kan ik het e-mailadres voor je wijzigen.
Daarmee verander ik meteen zowel het e-mailadres voor de facturen als het adres waar het wachtwoord reset heen gaat als je die probeert te resetten. Daarnaast zal ik jouw dan een privébericht sturen met de gebruikersnaam, dan kan je daarna de facturen ontvangen en weer inloggen in de Mijn Telfort :-)
Als je na het invullen van de gegevens hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @schwarte1973, dat is lastig inderdaad. Het inloggen in de Mijn Telfort voor de facturen lukt niet en het aanvragen van een nieuw wachtwoord lukt ook niet. Dit kunnen we samen oplossen. Als jij jouw forumprofiel kunt uitbreiden met het e-mailadres wat je hiervoor wilt gebruiken en de laatste 3 cijfers van de IBAN kan ik het e-mailadres voor je wijzigen.
Daarmee verander ik meteen zowel het e-mailadres voor de facturen als het adres waar het wachtwoord reset heen gaat als je die probeert te resetten. Daarnaast zal ik jouw dan een privébericht sturen met de gebruikersnaam, dan kan je daarna de facturen ontvangen en weer inloggen in de Mijn Telfort :-)
Als je na het invullen van de gegevens hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Hallo Jasper,

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld onder het kopje extra informatie.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens @schwarte1973, ik heb daarmee het e-mailadres aangepast. Ook heb je een privébericht met de gebruikersnaam voor de Mijn Telfort en een e-mail met instructies om het wachtwoord daarvoor opnieuw in te stellen. Lukt het daarmee om weer in te loggen en de facturen te bekijken?

Reageer