facturen niet zichtbaar in MijnTelfort

Maandelijkse facturen zijn al een tijdje niet zichtbaar in Mijn Telfort. Heb ik al over gebeld, ben toen doorverbonden met een technische afdeling. Ik ben ook een keer teruggebeld met de mededeling dat het waarschijnlijk was opgelost. Helaas. Er zou worden doorgezocht maar ik zie nog steeds geen facturen. Weet u of het nog in behandeling is?

6 reacties

Badge +13
Kun je in dit topic aangeven wat je precies ziet? Dan laten we de ontwikkelaars van Mijn Telfort er naar kijken 🙂
Beste Jurgen, Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie ook geen facturen in mijntelfort. trouwens alle andere gegevens zie ik ook niet, zoals abonnement, adres, in gebruik zijnde mailboxen. Eigenlijk helemaal niets. Mijn mailboxen kan ik daarom ook niet beheren. Kan dit opgelost worden?
Dank je.
Badge +13
Willem123, kun je me je naam en volledige adres doorgeven privébericht? Na ontvangst van die gegevens kunnen we je verder helpen.
Tip: zet in je forumprofiel je klantnummer en mobiele telefoonnummer (alleen voor ons zichtbaar), dan is de kans nog groter dat we je snel kunnen helpen. Je vindt je klantnummer in de bevestigingse-mail van je abonnement.

Htlleo5, van jou heb ik al je gegevens ontvangen.
Kun je in dit topic aangeven wat je precies ziet? Dan laten we de ontwikkelaars van Mijn Telfort er naar kijken :)

Ik zie onder de koptekst vooral een wit scherm met in het midden het woord factuur en dan een klein rood kruisje. Onderaan kan ik doorklikken op 'Bekijk al je facturen' ook dat levert geen facturen op die ik kan inzien.

Graag jullie oplossing, groet, Willem
Heeeel even ging het goed, ik heb vorige maand de facturen vanaf November kunnen uitprinten.....maar inmiddels valt er weer geen factuur in te zien, noch uit te printen. Handig, ook voor mijn accountant!

Is er geen mogelijkheid dat er voor een blijvende oplossing gekozen wordt i.p.v een tijdelijke?
Reputatie 8
Badge +17
Heeeel even ging het goed, ik heb vorige maand de facturen vanaf November kunnen uitprinten.....maar inmiddels valt er weer geen factuur in te zien, noch uit te printen. Handig, ook voor mijn accountant!

Is er geen mogelijkheid dat er voor een blijvende oplossing gekozen wordt i.p.v een tijdelijke?

Probeer het eens met een andere browser bv google chrome

Reageer