beantwoord

Facturen 3 in 1 pakket niet in te zien in Mijn Telfort

  • 29 december 2018
  • 11 reacties
  • 347 keer bekeken

Dag, De facturen van afgelopen half jaar wil ik uitprinten van mijn 3in1 pakket. Na inloggen kan ik wel van mijn mobiele pakket printen. Na de links en alle zichtbare knoppen inclusie zoekknoppen te hebben geraadpleegd nog niet gevonden; ik wordt telkens gevraag om opnieuw in te loggen - terwijl ik dat al was- met mijn 06 od adslnummer en toch krijg ik ze niet meer te zien. Vroeger wel. Hoe kom ik hierbij? Dank.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 januari 2019, 09:43

Goedemorgen Ferry, ik heb terugkoppeling gekregen van de specialisten. Klaarblijkelijk zijn jouw zakelijke mobiele abonnement, en jouw thuis pakket op de een of andere manier gekoppeld in Mijn Telfort. Doordat zakelijk en particulier niet samen in één Mijn Telfort account kunnen, zorgt dat ervoor dat jouw facturen van thuis niet zichtbaar zijn.

Zij adviseren daarom om de accounts te ontkoppelen. Dat zou je zelf in Mijn Telfort als volgt kunnen doen: Zo gauw je ingelogd bent ga je naar 'Mijn Gegevens', vervolgens naar 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts', en vervolgens naar 'Loskoppelen'. Zo gauw je dat gedaan hebt, moeten de facturen van je pakket thuis weer zichtbaar zijn, als je opnieuw met de bijbehorende gebruikersnaam inlogt.

Laat je weten of het is gelukt, en of je de facturen weer kan zien?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Fijn dat het gelukt is de accounts te ontkoppelen, en dat je nu de facturen weer kan zien. Dit is puur een administratieve handeling in Mijn Telfort, en heeft geen invloed op je abonnementen en de kosten. Ik snap dat je ze juist graag zou willen koppelen. Ik verwacht alleen dat dat voorlopig niet mogelijk is. Mocht dit in de toekomst wel komen, dan zullen we dit via de website en hier op het forum delen.
Ja nu kan ik ze zien dank jullie.
Kunnen die facturen en account in de toekomst wel gekoppeld alsjeblieft? En de tweede vraag: heeft de loskoppeling nog financiele gevolgen want ik werd juist door een melding van telfort gevraagd of ik de accounts juist wilde koppelen.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Ferry, ik heb terugkoppeling gekregen van de specialisten. Klaarblijkelijk zijn jouw zakelijke mobiele abonnement, en jouw thuis pakket op de een of andere manier gekoppeld in Mijn Telfort. Doordat zakelijk en particulier niet samen in één Mijn Telfort account kunnen, zorgt dat ervoor dat jouw facturen van thuis niet zichtbaar zijn.

Zij adviseren daarom om de accounts te ontkoppelen. Dat zou je zelf in Mijn Telfort als volgt kunnen doen: Zo gauw je ingelogd bent ga je naar 'Mijn Gegevens', vervolgens naar 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts', en vervolgens naar 'Loskoppelen'. Zo gauw je dat gedaan hebt, moeten de facturen van je pakket thuis weer zichtbaar zijn, als je opnieuw met de bijbehorende gebruikersnaam inlogt.

Laat je weten of het is gelukt, en of je de facturen weer kan zien?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen, dankjewel voor je berichtje. Ik reageer hier in het topic, zodat voor andere lezers en bezoekers ook duidelijk is wat er is gebeurd.

De facturen van een zakelijk en particulier abonnement kunnen helaas niet gekoppeld worden in één Mijn Telfort account. Dat komt doordat het een heel ander soort en type abonnementen zijn. Het is echter wél de bedoeling dat je je facturen van Telfort Thuis kan zien in Mijn Telfort. Daar gaat dus iets niet goed nu, en dat wil ik laten nakijken door de specialisten. Vandaar dat ik vroeg naar welke browser je gebruikt.

Ik heb het voor onderzoek doorgezet en verwacht binnen een paar werkdagen terugkoppeling te krijgen. Zo gauw ik iets hoor, laat ik je dat direct hier weten.
Reputatie 8
Badge +9
Dankjewel voor de extra uitleg, wat gek dat je alleen de facturen van je mobiele abonnement te zien krijgt. Er gaat op de een of andere manier iets niet goed, dat wil ik voor je laten nakijken. Kan je me daarom nog vertellen hoe je inlogt? Via wat voor apparaat en eventueel via wat voor internetbrowser en welke versie daarvan? Maakt het nog verschil als je probeer in te loggen vanuit een andere internetbrowser?
Dag,

Ja dat inloggen lukt, en dan zie ik ook alleen Mobiel net als inloggen met mijn 06 nummer.
In de tab Facturen en Alle facturen krijg ik nog steeds alleen die van mijn mobiel te zien ☹️

Vriendelijks, Ferry
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen, dankjewel voor het doorsturen van de gegevens!

In het bericht dat je stuurt zie ik dat je de juiste gebruikersnaam gebruikt. Dat is goed om te weten. Lukt het voor Telfort Thuis om in te loggen via deze pagina? Als dat niet lukt, lukt het dan via deze pagina om je wachtwoord opnieuw in te stellen? Ik ben benieuwd of het zo lukt, laat je weten hoe het is gegaan?
Reputatie 8
Badge +9
Dankjewel voor de extra uitleg! Dan is dat de oorzaak, waardoor het koppelen van de abonnementen niet lukt. Het is wel mogelijk om particuliere abonnementen te koppelen in Mijn Telfort, particulier en zakelijk helaas niet. Maar je moet natuurlijk wel met een ander account kunnen inloggen om je 3-in-1 pakket te zien en facturen te bekijken! Daar gaan we iets aan doen.

Het kan te maken hebben met de gebruikersnaam die je gebruikt om in te loggen. Ik stuur je een privébericht om deze te controleren, zodat deze privé blijft. Dan kijken we vanaf daar weer verder 🙂
Het is nog niet opgelost hoor

Admin: Klopt, gemarkeerde antwoord ongedaan gemaakt
Dank jullie ook. Mijn profiel net bijgwerkt met adresgegevens en mijn twee inlogaccountgegevens in het veld extra info, Ik heb 1 zzp/ zakelijk 06 en prive de adsl... om in te loggen, maar krijg bij beide alleen mobiel te zien bij de facturen. Geprobeerd zoals in het gesuggereerde youtube-filmpje deze samen te voegen, maar raakte in vicieuze cirkels vast omdat ik de tab thuis niet kreeg. Dank alvast voor je oplossing.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen FAMBUrger, welkom op ons forum, en de beste wensen!

Als je je facturen van zowel je mobiele abonnement als je abonnement thuis wilt bekijken, moet je eerst twee accounts hebben (een voor vast en een voor mobiel). Deze accounts kan je vervolgens samen voegen om alle facturen via één account te kunnen bekijken, wel zo handig 🙂 We hebben daar een heel handig topic voor, om je hiermee te helpen!

Kan je ook je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen in je forumprofiel? Dan kan ik je gegevens erbij pakken mocht dat nodig zijn 🙂 Laat je weten of het is gelukt en ook als je vragen hebt?

Reageer