Dag, De facturen van afgelopen half jaar wil ik uitprinten van mijn 3in1 pakket. Na inloggen kan ik wel van mijn mobiele pakket printen. Na de links en alle zichtbare knoppen inclusie zoekknoppen te hebben geraadpleegd nog niet gevonden; ik wordt telkens gevraag om opnieuw in te loggen - terwijl ik dat al was- met mijn 06 od adslnummer en toch krijg ik ze niet meer te zien. Vroeger wel. Hoe kom ik hierbij? Dank.
Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon
Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 januari 2019, 09:43
Goedemorgen Ferry, ik heb terugkoppeling gekregen van de specialisten. Klaarblijkelijk zijn jouw zakelijke mobiele abonnement, en jouw thuis pakket op de een of andere manier gekoppeld in Mijn Telfort. Doordat zakelijk en particulier niet samen in één Mijn Telfort account kunnen, zorgt dat ervoor dat jouw facturen van thuis niet zichtbaar zijn.
Zij adviseren daarom om de accounts te ontkoppelen. Dat zou je zelf in Mijn Telfort als volgt kunnen doen: Zo gauw je ingelogd bent ga je naar 'Mijn Gegevens', vervolgens naar 'Samengevoegde Mijn Telfort accounts', en vervolgens naar 'Loskoppelen'. Zo gauw je dat gedaan hebt, moeten de facturen van je pakket thuis weer zichtbaar zijn, als je opnieuw met de bijbehorende gebruikersnaam inlogt.
Laat je weten of het is gelukt, en of je de facturen weer kan zien?
Bekijk reactie