Extra mobiel nummer koppelen in Mijn Telfort lukt niet

• 6 januari 2020
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik kan de mobiele nummer van mijn vriend niet koppelen aan mijn account hoe doe ik dat? Ik betaal namelijk zijn mobiele abonnement ook en die van mezelf

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

3 reacties

Ik kan de mobiele nummer van mijn vriend niet koppelen aan mijn account hoe doe ik dat? Ik betaal namelijk zijn mobiele abonnement ook en die van mezelf

Hallo @Nijntje1406 , bij Telfort kun je maar 1 mobiel nummer koppelen aan je thuisaccount, voor het andere mobiele nummer moet een eigen account aangemaakt worden.

Reputatie 8
Badge +17

zie het antwoord boven jou reactie op dit moment is het dus nog niet mogelijk om meer dan 1 mobiel abo te koppelen, maar er is hoop omdat KPN alle mobiele abo van Telfort naar KPN gaan en dan is het dus wel mogelijk na 26 januari

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Nijntje1406, van harte welkom op ons forum!

Ik zie dat JanD en jimny je al van de juiste antwoorden hebben voorzien :slight_smile: Daar heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen. Is het zo duidelijk? Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer