beantwoord

Er wordt gevraagd om emailadres te controleren/bevestigen, pagina doet het niet.

• 4 februari 2018
  • 9 reacties
  • 280 keer bekeken

Er wordt gevraagd, als ik ingelogd sta bij Mijn Telfort mobiel, of ik mijn emailadres wil bevestigen.
Deze pagina doet het niet, het bevestigen blijft grijs.

Voor de duidelijkheid, mijn 06nr. en emailadres heb ik voor de afbeeldingen zelf bewerkt.
Op het origineel staan ze beiden afgebeeld.
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 9 februari 2018, 20:31

Stephen is je laatste reactie nog niet tegengekomen en m’n handen jeuken … :P

Als je onder het tabblad ‘Mobiel’ klikt op ‘Mijn gegevens’ dan zie je onder ‘Contactgegevens’ ‘E-mail’ staan. Daarnaast staat het e-mailadres dat nu bij ons bekend is.

Als je datzelfde e-mailadres invult op de pagina ‘Contactgegevens wijzigen’ dan wordt het veld ‘Gegevens controleren’ grijs, omdat je je e-mailadres niet kan wijzigen naar het al bekende e-mailadres. We hebben het verbeterpunt al aangekaart 😉
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo mandy, bedankt voor het melden. Als je dit via een andere browser doet lukt het dan wel? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen,

Hartelijk bedankt voor je reactie.

Ik krijg deze melding in Edge, Crome en IE.

Mijn email adres is overigens wel hetzelfde gebleven.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mandy, bedankt voor het testen. Zou je nog een poging willen wagen, maakt niet uit via welke browser. Indien het nog steeds niet lukt dan maak ik een ticket hiervoor aan. In afwachting van jouw reactie.
Hallo @Stephen - Telfort

De melding blijft gelijk, er is niets veranderd.

Voor de duidelijkheid, ik klik dus op het vierkantje op plaatje 1.
Dan kom ik bij plaatje 2.
Het vreemde vind ik wel dat je dan bij wijzigen terecht komt, terwijl ik niets wil wijzigen maar controleren.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mandy, ik heb het even intern besproken. Allereerst kaart je een goed punt aan. Je gegevens controleren is niet hetzelfde als je gegevens wijzigen waar je naar toe wordt gestuurd.
Alleen als je een ander e-mailadres invult dan zal het lukken om deze te bevestigen. Wanneer je hetzelfde e-mailadres invult dan blijft het bevestigen ook grijs.
Dus nu mijn vraag, vul je hetzelfde e-mailadres in of gebeurt dit ook als je een ander e-mailadres invult?
Hallo Stephen, ik gebruik alleen maar dit emailadres een ander heb ik niet.
Waar ik ook bang voor ben, dat als ik het verander, ik nog meer problemen krijg met Mijn Telfort.
Hallo Stephen,

Moet het perse bevestigd worden?
Kan jij het anders bevestigen voor mij?
Ik kan je het emailadres in een PB verzenden?
Badge +13
Stephen is je laatste reactie nog niet tegengekomen en m’n handen jeuken … :P

Als je onder het tabblad ‘Mobiel’ klikt op ‘Mijn gegevens’ dan zie je onder ‘Contactgegevens’ ‘E-mail’ staan. Daarnaast staat het e-mailadres dat nu bij ons bekend is.

Als je datzelfde e-mailadres invult op de pagina ‘Contactgegevens wijzigen’ dan wordt het veld ‘Gegevens controleren’ grijs, omdat je je e-mailadres niet kan wijzigen naar het al bekende e-mailadres. We hebben het verbeterpunt al aangekaart 😉
Nou, in ieder geval voor Stephen, bedankt voor je moeite!:D
En Jurgen, bedankt voor je antwoord, het is duidelijk zo.:D
Fijn te lezen dat ik toch nog een klein verbeterpuntje had.🆒

Reageer