beantwoord

Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden

• 14 september 2016
  • 2 reacties
  • 227 keer bekeken

Hello,

Ik wilde vandaag inloggen op mijn telfort mobiel, maar krijg steeds dezelfde melding: Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden.
Ook bij andere mobiele nummers krijg ik steeds dezelfde melding, via verschillende browsers.
Het wachtwoord wat ik invoer is juist.

Is er momenteel een storing of worden de nummers die ik invoer momenteel niet goed herkend ?

grt
Leon
icon

Beste antwoord door Stephen 16 september 2016, 16:05

Beste Leon, en voipbeller, op woensdag 14 september was er sprake van een storing met inloggen op Mijn Telfort welke inmiddels is opgelost. Mochten jullie nog steeds niet kunnen inloggen dan verneem ik dit graag in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik wil mijn mobiele factuur downloadeden maar kan niet inloggen op mijn telfort mobiel.
Krijg melding: Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden.

Wat is hier aan de hand Telfort? Is het zo moeilijk om een portaal in de lucht te houden 24/7?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Leon, en voipbeller, op woensdag 14 september was er sprake van een storing met inloggen op Mijn Telfort welke inmiddels is opgelost. Mochten jullie nog steeds niet kunnen inloggen dan verneem ik dit graag in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.