emailformulier klantenservice werkt niet

  • 22 juni 2016
  • 2 reacties
  • 540 keer bekeken

Reputatie 1
Ik log in op Mijn Telfort mobiel, ga naar "Email klantenservice" https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/ en tik mijn vraag in. Na op verzenden klikken krijg ik: "Om uw te versturen moet u inloggen" a.: daar zit een typefout in, woord "vraag" ontbreekt en b.: ik was toch al ingelogd? Maar goed toch maar weer nummer en wachtwoord in getikt. Vervolgens krijg ik:
Asking for the page failedhttp://10.213.188.26:8096/KBS/post.doAn error occurred!
Meermalen opnieuw geprobeerd, met Edge, IE11 en FireFox, steeds dezelfde foutmelding.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Willem,

Aangezien je helaas niet meer reageert ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic alsjeblieft?

Dit topic wordt hierbij gesloten.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Willem,

Jammer dat het contact leggen via het formulier niet lekker verloopt. Dat zou ik ook graag anders zien.

Wilde je een vraag stellen aan de klantenservice? Het is goed mogelijk dat ik jouw vraag ook kan beantwoorden. Kan ik iets voor je betekenen?

Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.