beantwoord

Emailadres niet kunnen wijzigen in Mijn Telfort

• 14 november 2018
  • 1 reactie
  • 370 keer bekeken

Beste Telfort,

Graag zou ik mijn emailadres willen aanpassen in "Mijn Telfort".
Wanneer ik op de button klik "wijzigen", gebeurt er helemaal niets.

Mag ik mijn emailadres aan jullie doorgeven in een privebericht, zodat jullie het kunnen aanpassen?
Het huidige emailadres zal binnen een maand gaan vervallen.

Mvg Rianne
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 november 2018, 16:16

Hallo Rianne, welkom op het Forum! 🙂 Lastig dat het niet lukt om je e-mailadres te wijzigen. Probeer je dit via de Mijn Telfort app of de website? Wil je beide eens testen? Ook wil het vaak helpen om de tijdelijke internetbestanden, browsergeschiedenis en cookies te verwijderen. Lukt het dan nog niet? Wil je mij dan in een privébericht je geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN toesturen samen met het nieuwe e-mailadres? Dan maak ik de wijziging voor je in orde.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +9
Hallo Rianne, welkom op het Forum! 🙂 Lastig dat het niet lukt om je e-mailadres te wijzigen. Probeer je dit via de Mijn Telfort app of de website? Wil je beide eens testen? Ook wil het vaak helpen om de tijdelijke internetbestanden, browsergeschiedenis en cookies te verwijderen. Lukt het dan nog niet? Wil je mij dan in een privébericht je geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN toesturen samen met het nieuwe e-mailadres? Dan maak ik de wijziging voor je in orde.

Reageer