beantwoord

Email wijzigen

• 27 mei 2019
  • 5 reacties
  • 189 keer bekeken

Beste,

Ik heb al 10 jaar niet meer ingelogd op mijn @telfort.nl email.
nu heb ik recent mijn contract omgezet, waar ik nog geen brief van heb ontvangen, echter wel een interactief tv kastje.

nu wil ik inloggen op mijn telfort thuis, deze stuurt het wachtwoord naar mijn @telfort.nl Als ik het wachtwoord van mijn @telfort.nl wil aanpassen geeft deze aan dit te doen in de mijntelfort.

Ik ben afgelopen zaterdag in de winkel geweest, hier kreeg ik het verzoek te bellen met de klanten service, echter deze verwijst weer naar de site.

ik blijf zo in kringetjes lopen en het schiet niet op,

kan ik per prive bericht een nieuw email adres doorgeven zodat ik hiermee in de mijn telfort kan komen en daarmee dan ook in de mail.

p.s. de mijntelfort voor mobiel lukt wel.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 mei 2019, 15:34

Bedankt Daniel. Ik heb jouw contact e-mailadres aangepast. Als je nu op wachtwoord vergeten klikt komt deze aan op jouw outlook e-mailadres.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Daniel-s ,
als je in je profiel in een rubriek waar privé bij staat je e-mailadres invult en eventueel je klantnummer en postcode/huisnummer kan een moderator dit oppakken.
Wacht zijn/haar reactie even af.
Als het goed is is dat ingevuld, bedankt even afwachten maar.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Daniel-s, ik lees dat je graag in Mijn Telfort wilt. Je bent het wachtwoord hiervoor echter kwijt. Als je een nieuwe aanvraagt wordt deze naar een mailadres gestuurd waar je geen toegang tot hebt. Nu heb je hier al contact voor gezocht, maar zonder succes.

Wat er eigenlijk moet gebeuren is dat jouw contact e-mailadres aan onze kant aangepast moet worden. Dit kan ik zeker voor je doen. Ik mis hiervoor echt nog jouw gegevens. Deze zijn blijkbaar niet goed opgeslagen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra informatie. Ik hoor graag van je als je het profiel hebt bijgewerkt. Dan ga ik aan de slag.
aangepast. alles staat in extra informatie
mvg
Daniel
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt Daniel. Ik heb jouw contact e-mailadres aangepast. Als je nu op wachtwoord vergeten klikt komt deze aan op jouw outlook e-mailadres.

Reageer