beantwoord

eerste factuur en aanbieding via breedbandwinkel.nl

• 3 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 2336 keer bekeken

geachte telfort,

ik heb een eerste factuur ontvangen (reeds afgeschreven) van EUR 105,91 en wil u graag wijzen op de gemaakte afspraken. ik heb de aanvraag gedaan via breedbandwinkel.nl op 28 mei 2012 en dit was de aanbieding. de aansluiting is per 5 juli actief geworden.

- de eerste 2 maanden gratis!
- Na de eerste twee maanden betaalt u € 37,50 per maand,
- na het eerste jaar € 41,-per maand.
- geen administratie- en aansluitkosten (t.w.v. € 50,-)
- en ontvangt gratis een monteurinstallatie (t.w.v. € 50,-).

behalve de gratis monteur klopt de factuur dus niet. de maandprijs van 37,50 is al twee keer in rekening gebracht, ik wil u verzoeken de volgende twee factuuren te crediteren, eveneens voor de administratie en aansluitkosten (in rekening gebracht als 25,- en 10 euro )

graag uw toelichting.
icon

Beste antwoord door glenonlinenl 6 augustus 2012, 22:07

mijn fout, ik was die eerste email al weer vergeten, de aanvraag was ook al weer een tijdje geleden, ik was er vanuit gegaan dat de korting rechtstreeks van telfort kwam via het eerste factuur verrekend, dat is dus niet het geval.

de eerste factuur is inmiddels per email onderweg naar de klantenservice van breedbandwinkel 🆒
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Beste Glenmorangie,
namens Breedbandwinkel.nl reageer ik even op uw vraag.

De extra korting ontvangt u omdat u via Breedbandwinkel.nl heeft besteld. U ontvangt de totale korting van ons op uw bankrekening retour door binnen 4 maanden na oplevering van uw Telfort abonnement een kopie van uw eerste factuur van uw nieuwe Telfort-abonnement te sturen naar:

Breedbandwinkel.nl
o.v.v. Telfort korting
Postbus 2439
3500 GK UTRECHT
(of een scan per e-mail naar: [email]klantenservice@breedbandwinkel.nl[/email])

Vermeld bij uw kopie het ordernummer dat genoemd is in onze bevestigingsmail.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u uiteraard contact met ons opnemen op onderstaande gevens.

Met vriendelijke groet,
Breedbandwinkel.nl klantenservice
[email]klantenservice@breedbandwinkel.nl[/email]
Tel. 0800 - 0200 868 (gratis, geopend ma. t/m vr. 9:00 - 21:00 en za. 10:00 - 17:00)
mijn fout, ik was die eerste email al weer vergeten, de aanvraag was ook al weer een tijdje geleden, ik was er vanuit gegaan dat de korting rechtstreeks van telfort kwam via het eerste factuur verrekend, dat is dus niet het geval.

de eerste factuur is inmiddels per email onderweg naar de klantenservice van breedbandwinkel 🆒

Reageer