beantwoord

Eerdere gebruikersnaam nog in e-mail na aanmaken Telfort ID

• 4 december 2019
  • 7 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +7
  • Forumheld
  • 2596 reacties

Hallo @Natasja - Telfort , ik kreeg van de week een melding dat de thuisfactuur klaar staat met daarin de verwijzing naar de oorspronkelijke gebruikersnaam te beginnen met hu……… om in te loggen, daar ik reeds lang met een e-mailadres inlog en niet meer met de oorspronkelijke gebruikersnaam is dit mijns inziens een fout in de e-mail.

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 23 december 2019, 15:25

Het heeft even geduurd, maar ik heb een update. :slight_smile:  De oude gebruikersnaam staat nog in het achterliggende systeem. Die is niet gekoppeld aan Mijn Telfort. Vanuit dat systeem wordt de communicatie automatisch verstuurd.  In de Telfort database staat wel het e-mailadres dat is geregistreerd bij het aanmaken van een Telfort ID. Dit is nu gemeld bij het ontwikkelteam en er wordt gekeken naar een oplossing. Zij houden me op de hoogte van de ontwikkelingen. Als ik een update heb, dan deel ik die hier.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @JanD,  excuses dat je nu pas reactie krijgt. Deze is even over het hoofd gezien. De e-mail geeft dus nog jouw gebruikersnaam aan terwijl je al inlogt met jouw Telfort-ID, dat klopt toch? Ik zie namelijk dat Mijn Telfort nog aan de gebruikersnaam gekoppeld is, zo is het ins ons systeem gekoppeld. Vandaar dat de oorspronkelijke gebruikersnaam nog zichtbaar is. 

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Bart - Telfort , ik kan niet eens meer inloggen met de oorspronkelijke gebruikersnaam, alleen nog maar op de nieuwe manier.

Onderstaande foutmelding krijg ik als ik in wil loggen met mijn oorspronkelijke gebruikersnaam/wachtwoord:

Inloggen mislukt

Je kunt nu gebruik maken van je Telfort ID. Log in met gebruikersnaam

Ik ontvang zojuist de thuis factuur en ook hier lees ik u kunt inloggen met di.......  Niet het ingesteld e email adres. Dat zal elkaar dan gekruist hebben.

Reputatie 8
Badge +7

Ik ontvang zojuist de thuis factuur en ook hier lees ik u kunt inloggen met di.......  Niet het ingesteld e email adres. Dat zal elkaar dan gekruist hebben.

Mooi @Galdor68 , dan ben ik gelukkig niet de enigste maar zit er iets fout in het Telfort-systeem.

Inderdaad, nu heb ik pas afgelopen zondag of maandag dat email adres ingesteld, daarom dat ik denk dat het elkaar heeft gekruist, wel vreemd zeker in jou geval dat de oude gebruikers naam nog gekoppeld is in het systeem.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @JanD en @Galdor68. Ik neem het even over van Bart. Als het voor jullie allebei geldt en je ook niet meer kunt inloggen met je oude gebruikersnaam, lijkt het inderdaad toch op een foutje in de communicatie. Ik heb voor de zekerheid navraag gedaan bij een van onze Marketeers. Die gaat over dergelijke zaken. Als ik een reactie heb, deel ik die met jullie.

Reputatie 8
Badge +9

Het heeft even geduurd, maar ik heb een update. :slight_smile:  De oude gebruikersnaam staat nog in het achterliggende systeem. Die is niet gekoppeld aan Mijn Telfort. Vanuit dat systeem wordt de communicatie automatisch verstuurd.  In de Telfort database staat wel het e-mailadres dat is geregistreerd bij het aanmaken van een Telfort ID. Dit is nu gemeld bij het ontwikkelteam en er wordt gekeken naar een oplossing. Zij houden me op de hoogte van de ontwikkelingen. Als ik een update heb, dan deel ik die hier.

Reageer