beantwoord

E-mail adres van factuur klopt niet en kan zelf niet aanpassen

• 12 januari 2020
  • 6 reacties
  • 202 keer bekeken

Mailadres bij mijn telfort is niet hetzelfde als het mailadres waar de factuur naar wordt gestuurd.

Al meerdere keren daarover gebeld en nog steeds niet opgelost.

Mailadres bij mijn telfort is correct, echter mailadres factuur niet.

Gaarne mailadres factuur in lijn brengen met het mailadres zoals is opgegeven bij mijn telfort

Het is zeer storend dat ik de factuur op mailadres ontvang, welke niet meer bestaat !!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 januari 2020, 15:31

Ik wil het graag aanpassen. Kun je vertellen welk e-mailadres het moet zijn? Wil je die toevoegen aan jouw Forumprofiel onder Extra Informatie? Ook zie ik graag jouw postcode + huisnummer terug in het profiel. En als het om jouw mobiele abonnement gaat die ook. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bekijk reactie

6 reacties

Ik heb net dezelfde vraag gepost, ik heb dit probleem dus ook, gaarne ook aanpassen

Admin: reactie toegevoegd aan eigen topic

Reputatie 8
Badge +12

Ik wil het graag aanpassen. Kun je vertellen welk e-mailadres het moet zijn? Wil je die toevoegen aan jouw Forumprofiel onder Extra Informatie? Ook zie ik graag jouw postcode + huisnummer terug in het profiel. En als het om jouw mobiele abonnement gaat die ook. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Beste Bart, dank voor je reactie, toegevoegd

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt. Ik zag dat op 1 plek de wijziging van het e-mailadres niet goed doorgekomen is inderdaad. Dit heb ik nu aangepast. Nu komen de facturen wel elke maand op het juiste adres binnen. 

Beste Bart, dank :relaxed:

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan. 

Mocht je nog weer eens vragen krijgen, dan horen wij dat graag. 

Reageer