E-mail adres toevoegen aan account

  • 24 december 2016
  • 1 reactie
  • 169 keer bekeken

Beste Telfort, ik heb een nieuwe simkaart besteld en die is vandaag al onverwacht snel in de brievenbus gevallen. Maar nu kan ik 'm niet activeren want er is geen emailadres toegevoegd aan m'n account. Beetje jammer aangezien ik dat al vermeld had bij het bestellen van de simkaart.
Gerbert.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Gerbert,

Dat is zéker jammer, een gemiste kans zelfs.

Normaal gesproken worden de inloggegevens voor Mijn Telfort bij de oplevering van het abonnement per brief aan je medegedeeld. Kun je aangeven of je deze brief wel hebt gehad? Het zou gek zijn als dit niet het geval zou zijn, want dit is een automatisch proces.

Hoe dan ook: ik help je graag aan de gegevens als je je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje stuurt. Ik, of één van mijn vriendelijke collega's, pakken het dan verder op voor je.

Thanks voor je reactie alvast!

Reageer