beantwoord

E-mail adres in MijnTelfort

• 19 februari 2018
  • 8 reacties
  • 392 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Zojuist uw SMS bericht ontvangen:
"Vanaf maart sturen we uw factuur per e-mail en ontvangt u niet meer de dagelijkse melding per sms. Helaas hebben wij uw e-mailadres nog niet. Helpt u ons even door deze in MijnTelfort in te vullen? Groet, Telfort"

1) in de MijnTelfort app (iPhone) kan ik sowieso niet vinden waar ik een mailadres kan invoeren;

2) in de MijnTelfort website wel, maar: daar staat mijn e-mail adres al (correct) ingevuld!

Ofwel, gaat er hier iets fout en ga ik de e-mail factuur nu mislopen? Of is deze SMS ten onrechte naar mij gestuurd?

Overigens, complimenten voor deze service-verbetering, facturen per mail scheelt mij weer wat werk in de administratie. :D

Vriendelijke groet,
Matthijs
icon

Beste antwoord door Stephen 19 februari 2018, 20:50

Hallo Matthijs, welkom op het forum!
Hierover hebben wij meerdere signalen ontvangen welke wij gaan uitzoeken.
Overigens kan ik je gerust stellen door te bevestigen dat je e-mailadres inderdaad correct staat ingevuld.
Excuses voor de ontstane verwarring. De sms kun je gewoon negeren.

Edit:

Het kan zo zijn dat je een sms hebt ontvangen met de opmerking dat wij je e-mailadres nog niet hebben, terwijl er wel al een e-mailadres bij ons bekend is. In dat geval hebben we waarschijnlijk een mail proberen te versturen die niet is aangekomen.

Dat zou kunnen betekenen:
- Dat er een foutje staat in het ingevulde e-mailadres
- Dat jouw mailbox vol zit of heeft gezeten
- Dat je het e-mailadres al heel lang niet hebt gebruikt.

Wat je in dit geval het beste kunt doen, is dubbelchecken welk e-mailadres er in Mijn Telfort staat en of je in de afgelopen maanden op dat e-mailadres van Telfort e-mails hebt gekregen. Als dat zo is, dan hoef je verder niks te doen. Als dat niet zo is, plaats dan hieronder een berichtje.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Matthijs, welkom op het forum!
Hierover hebben wij meerdere signalen ontvangen welke wij gaan uitzoeken.
Overigens kan ik je gerust stellen door te bevestigen dat je e-mailadres inderdaad correct staat ingevuld.
Excuses voor de ontstane verwarring. De sms kun je gewoon negeren.

Edit:

Het kan zo zijn dat je een sms hebt ontvangen met de opmerking dat wij je e-mailadres nog niet hebben, terwijl er wel al een e-mailadres bij ons bekend is. In dat geval hebben we waarschijnlijk een mail proberen te versturen die niet is aangekomen.

Dat zou kunnen betekenen:
- Dat er een foutje staat in het ingevulde e-mailadres
- Dat jouw mailbox vol zit of heeft gezeten
- Dat je het e-mailadres al heel lang niet hebt gebruikt.

Wat je in dit geval het beste kunt doen, is dubbelchecken welk e-mailadres er in Mijn Telfort staat en of je in de afgelopen maanden op dat e-mailadres van Telfort e-mails hebt gekregen. Als dat zo is, dan hoef je verder niks te doen. Als dat niet zo is, plaats dan hieronder een berichtje.
Reputatie 1
Mooi, dank voor de snelle bevestiging! Negeren van berichten, dat lukt mij wel. 😃
Reputatie 1
Het lijkt er toch op dat er in het systeem bij jullie iets niet goed gaat:
"Wat je in dit geval het beste kunt doen, is dubbelchecken welk e-mailadres er in Mijn Telfort staat en of je in de afgelopen maanden op dat e-mailadres van Telfort e-mails hebt gekregen."
... gedaan: daar staat hetzelfde e-mail adres in als wat ik ook voor registratie op het forum gebruikt heb en waar ik recent van jullie mail op ontvangen heb. En nee, in mijn spam-folder is geen bericht van jullie te vinden. :-)

Desondanks ontving ik zojuist een SMS-bericht over mijn nieuwe factuur - en dus geen factuur op datzelfde e-mail adres.

Dus, kan je/jullie toch nog eens kijken waarom dit fout gaat? Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Matthijs
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Matthijs, helaas gaat er iets inderdaad niet goed. Er is een kleine storing waardoor de factuur niet zichtbaar is voor klanten en voor ons. Wij doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk te herstellen. Zodra het is opgelost stuur ik je een berichtje.
Reputatie 1
Eh, ja, dat was mij ook opgevallen, maar daar ging het mij niet om: het gaat mij er om dat *ondanks* dat m'n mailadres correct in MijnTelfort staat, ik per SMS gewaarschuwd wordt (en niet per mail toegestuurd krijg).
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Matthijs, excuses dat de factuur niet is gemaild. We zijn overgestapt naar een nieuw systeem wat helaas nog wat kinderziektes met zich mee brengt zoals je hebt gemerkt. We doen er alles aan om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Indien je het wenst dan kan ik je de factuur alsnog mailen.
Reputatie 1
Nee, dat is niet nodig, ik wilde enkel laten weten dat het niet werkte zoals ik had verwacht.

Als het over een maand met de volgende factuur nog steeds niet werkt (dus weer een SMS i.p.v. een mail met factuur), dan meld ik mij hier weer. 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het aankaarten en je begrip. 🙂

Reageer