Zojuist uw SMS bericht ontvangen:
"Vanaf maart sturen we uw factuur per e-mail en ontvangt u niet meer de dagelijkse melding per sms. Helaas hebben wij uw e-mailadres nog niet. Helpt u ons even door deze in MijnTelfort in te vullen? Groet, Telfort"
1) in de MijnTelfort app (iPhone) kan ik sowieso niet vinden waar ik een mailadres kan invoeren;
2) in de MijnTelfort website wel, maar: daar staat mijn e-mail adres al (correct) ingevuld!
Ofwel, gaat er hier iets fout en ga ik de e-mail factuur nu mislopen? Of is deze SMS ten onrechte naar mij gestuurd?
Overigens, complimenten voor deze service-verbetering, facturen per mail scheelt mij weer wat werk in de administratie. :D
Vriendelijke groet,
Matthijs
Beste antwoord door Stephen
Hallo Matthijs, welkom op het forum!
Hierover hebben wij meerdere signalen ontvangen welke wij gaan uitzoeken.
Overigens kan ik je gerust stellen door te bevestigen dat je e-mailadres inderdaad correct staat ingevuld.
Excuses voor de ontstane verwarring. De sms kun je gewoon negeren.
Edit:
Het kan zo zijn dat je een sms hebt ontvangen met de opmerking dat wij je e-mailadres nog niet hebben, terwijl er wel al een e-mailadres bij ons bekend is. In dat geval hebben we waarschijnlijk een mail proberen te versturen die niet is aangekomen.
Dat zou kunnen betekenen:
- Dat er een foutje staat in het ingevulde e-mailadres
- Dat jouw mailbox vol zit of heeft gezeten
- Dat je het e-mailadres al heel lang niet hebt gebruikt.
Wat je in dit geval het beste kunt doen, is dubbelchecken welk e-mailadres er in Mijn Telfort staat en of je in de afgelopen maanden op dat e-mailadres van Telfort e-mails hebt gekregen. Als dat zo is, dan hoef je verder niks te doen. Als dat niet zo is, plaats dan hieronder een berichtje.
Bekijk reactie
Hierover hebben wij meerdere signalen ontvangen welke wij gaan uitzoeken.
Overigens kan ik je gerust stellen door te bevestigen dat je e-mailadres inderdaad correct staat ingevuld.
Excuses voor de ontstane verwarring. De sms kun je gewoon negeren.
Edit:
Het kan zo zijn dat je een sms hebt ontvangen met de opmerking dat wij je e-mailadres nog niet hebben, terwijl er wel al een e-mailadres bij ons bekend is. In dat geval hebben we waarschijnlijk een mail proberen te versturen die niet is aangekomen.
Dat zou kunnen betekenen:
- Dat er een foutje staat in het ingevulde e-mailadres
- Dat jouw mailbox vol zit of heeft gezeten
- Dat je het e-mailadres al heel lang niet hebt gebruikt.
Wat je in dit geval het beste kunt doen, is dubbelchecken welk e-mailadres er in Mijn Telfort staat en of je in de afgelopen maanden op dat e-mailadres van Telfort e-mails hebt gekregen. Als dat zo is, dan hoef je verder niks te doen. Als dat niet zo is, plaats dan hieronder een berichtje.