beantwoord

Doorvoeren gegevens werkt niet

• 19 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 489 keer bekeken

Elke keer als ik mijn nieuwe adres heb ingevuld, kan ik deze niet doorvoeren. De knop hiervoor is voor mij niet klikbaar. Dit is vervelend want ik kan hierdoor geen nieuwe simkaart aanvragen. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Michael 30 november 2016, 13:43

Hai Bolhoedje,

Mijn collega's hebben inmiddels samen met jou de gegevens ingevuld en gewijzigd.

Ik ga ervan uit dat het nu in orde is.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Bolhoedje!

En of dat vervelend is! Er zijn geen problemen bekend met Mijn Telfort wat het wijzigen van de gegevens betreft. Dit zou dus 'gewoon' moeten kunnen. Zou je het eens in een in cognito scherm van Google's Chrome willen proberen? Ik vermoed dat het dan wél goed gaat.

Mocht het daarmee ook niet goed gaan, stuur me dan een privébericht met daarin je postcode, huisnummer en 06-nummer. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.

Bedankt voor je reactie alvast.
Reputatie 8
Badge +2
Hai Bolhoedje,

Mijn collega's hebben inmiddels samen met jou de gegevens ingevuld en gewijzigd.

Ik ga ervan uit dat het nu in orde is.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Bolhoedje,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb mijn collega's verzocht om dit verder voor je op te pakken, aangezien ikzelf dit niet voor je in orde kan maken. Naar verwachting zullen ze je begin volgende week hierover benaderen.

Laat je het mij weten wat de uitkomst is? Dank je vriendelijk.