beantwoord

Deblokkeren werkt niet

• 7 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

in Mijn Teloft zijn alle onderdelen die onder instellingen vallen niet bereikbaar. Deze linkt mij steeds weer terug naar de inlogpagina! Erg vervelend aangezien ik mijn simkaart wil deblokkeren. Heeft u enig idee hoe snel dit probleem verholpen kan worden

Mvg.
icon

Beste antwoord door Stephen 9 augustus 2017, 11:40

Bedankt voor jouw gegevens! Het is helaas niet meer mogelijk om de simkaart te deblokkeren. Het nummer is namelijk al meer dan 9 maanden niet meer gebruikt en is ook niet meer beschikbaar. Wil je toch nog gebruik maken van een prepaid dan kun je het beste een nieuwe simkaart aanschaffen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo J. Scheffer, welkom op het forum! Indien het nog steeds niet is gelukt om je simkaart te deblokkeren dan ontvang ik graag je naam, adresgegevens, 06-nummer, geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! Het is helaas niet meer mogelijk om de simkaart te deblokkeren. Het nummer is namelijk al meer dan 9 maanden niet meer gebruikt en is ook niet meer beschikbaar. Wil je toch nog gebruik maken van een prepaid dan kun je het beste een nieuwe simkaart aanschaffen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer