De 'Mijn Telfort' omgeving is vernieuwd..!

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

88 reacties

Badge +13
Aan nmakker, Anneke1964, piet wiersma, Ralma, jijo, Morrison, MartaMiriam, glenn0709, hamzee, bhb, muziekboot, pixky, delsey en Homi: kunnen jullie aangeven of de problemen nog steeds spelen?

Volgens de ontwikkelaars zou het probleem rond verbruik inmiddels verholpen moeten zijn.
Reputatie 1
Aan nmakker, Anneke1964, piet wiersma, Ralma, jijo, Morrison, MartaMiriam, glenn0709, hamzee, bhb, muziekboot, pixky, delsey en Homi: kunnen jullie aangeven of de problemen nog steeds spelen?

Volgens de ontwikkelaars zou het probleem rond verbruik inmiddels verholpen moeten zijn.

Verbruik is weer in te zien, gebelde minuten in totaal wijken nogal af van de gevoerde gesprekken, er staat bij oktober boven de lijst met gebelde nummers bijvoorbeeld 48 minuten gebeld totaal, voor €25 euro, terwijl er al gesprekken van 44 minuten e.d. in de lijst eronder staan.
Maar de tab gebruik is in ieder geval terug!
Badge +13

Verbruik is weer in te zien, gebelde minuten in totaal wijken nogal af van de gevoerde gesprekken, er staat bij oktober boven de lijst met gebelde nummers bijvoorbeeld 48 minuten gebeld totaal, voor €25 euro, terwijl er al gesprekken van 44 minuten e.d. in de lijst eronder staan.
Maar de tab gebruik is in ieder geval terug!

Dat is fijn. Ik heb dit signaal doorgegeven aan de ontwikkelaars. Zij geven aan:

"Klopt, dat is een ander probleem waar een oplossing voor moet worden doorgevoerd. De uren vallen weg. Als je 19 minuten, 1 uur en 19 minuten of 2 uur en 19 minuten gebeld hebt staat er in alle gevallen 19 minuten. Dit moet worden 19 minuten, 79 minuten en 139 minuten. "
Reputatie 1
Goedemiddag allemaal,

Ik heb zo net gekeken in MijnTelfort en de tab Verbruik is zichtbaar en de gesprekskosten zijn per periode in te zien. Zoals Morrison aangeeft dat de uren wegvallen kan ik niet bevestigen, mijn contract heeft een vast tarief per gesprek en ik kan me niet herinneren wanneer ik een gesprek had dat meer als een uur duurde.

Jurgen en alle Telfort klanten hier bedankt voor jullie meldingen en berichten hier om elkaar op de hoogte te houden. Fijne feestdagen allemaal.
Badge +13
Goedemiddag allemaal,

Ik heb zo net gekeken in MijnTelfort en de tab Verbruik is zichtbaar en de gesprekskosten zijn per periode in te zien. Zoals Morrison aangeeft dat de uren wegvallen kan ik niet bevestigen, mijn contract heeft een vast tarief per gesprek en ik kan me niet herinneren wanneer ik een gesprek had dat meer als een uur duurde.

Jurgen en alle Telfort klanten hier bedankt voor jullie meldingen en berichten hier om elkaar op de hoogte te houden. Fijne feestdagen allemaal.

Fijn dat je uiteindelijk weer toegang hebt tot de verbruiksgegevens. Fijne dagen!
Reputatie 1
Goedemiddag,
Ik kan mijn verbruik ook weer zien.
Fijne feestdagen!!
Reputatie 1
Ook ik kan mijn verbruik weer bekijken. Net op tijd, want zo aan het einde van het jaar wil ik overzichten en declaraties maken.
Mijn Telfort thuis - abonnement pagina is leeg en bevat geen gegevens. Heeft iemand ook deze problemen? Onze internet verbinding werkt prima. Dit is laatste versie Chrome op windows 10.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Anneke1964, muziekboot,

Heel goed! Fijn om te lezen dat het gebruik ook voor jullie weer inzichtelijk is.

@Sassie,

Dit heb ik niet eerder langs zien vliegen. Heb je ditzelfde probleem ook als je de pagina benadert in een in cognito venster van Google Chrome?

Lees graag het resultaat.
Hi Anneke1964, muziekboot,

Heel goed! Fijn om te lezen dat het gebruik ook voor jullie weer inzichtelijk is.

@Sassie,

Dit heb ik niet eerder langs zien vliegen. Heb je ditzelfde probleem ook als je de pagina benadert in een in cognito venster van Google Chrome?

Lees graag het resultaat.

Exact hetzelfde probleem. Ook zijn er geen facturen en dergelijke te zien. Mijn mobiele gegevens zijn wel in orde. Ik heb overigens een zakelijk mobiel en prive thuis abbo.
@Michael en @Jurgen, Helaas zijn bij mij de tabbladen Abonnement, Factuur en Verbruik nog steeds leeg 😞
@Michael en @Jurgen, Helaas zijn bij mij de tabbladen Abonnement, Factuur en Verbruik nog steeds leeg 😞
Badge +13
Meer feedback is welkom in het volgende topic over Mijn Telfort feedback:
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/feedback-op-nieuwe-mijn-telfort-64078