De 'Mijn Telfort' omgeving is vernieuwd..!

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

88 reacties

waarom lukt het niet binnen de nieuwe website om een simpel email account toe te voegen?
Reputatie 1
Badge
Ik zag vanmorgen dat de 'Mijn Telfort' omgeving een geheel nieuw jasje heeft gekregen en alle functionaliteit is samengevoegd onder één dak.
Ik heb er even mee zitten stoeien en de eerste indrukken en ervaringen zijn prima, en alhoewel er nog wat kleine schoonheidsfoutjes inzitten vind ik het een hele verbetering..!
Het lijkt me een goed idee dat andere bezoekers hier ook hun bevindingen in dit topic neerzetten zodat de broodnodige feedback door Telfort kan worden opgepikt.

Bedankt voor jullie feedback! We gaan de bugs oplossen en starten met de vervelendste bugs. Jurgen laat via het forum weten wanneer ze opgelost zijn. Ik hoor graag als jullie nog meer bugs vinden.
Badge +13
Hieronder lezen jullie Rutgers terugkoppelingen op jullie feedback.

1. Security, (mogelijke) bugs en foutmeldingen
a. Als Telfort-klant wil ik dat mijn browser Mijn Telfort - zowel bij de inlogpagina als wanneer ingelogd - aanmerkt als valid HTTPS, zodat ik zeker weet dat mijn gegevens veilig zijn. | Friesian, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem. Het komt doordat sommige afbeeldingen vanuit HTTP worden ingeladen. De rest van Mijn Telfort is wel degelijk veilig HTTPS."

b. Als Telfort-klant wil ik dat de instellingen onder de knop 'Voicemail & oproepen' aanpasbaar zijn in plaats van 'grijs'. | Enterprise
Rutger - Telfort: "Enterprise, heb je thuis bellen? We hebben namelijk ook gezien dat Televisie zichtbaar is in Mijn Telfort voor klanten die het televisieproduct niet afnemen. Het is een bekend probleem."

c. Als Telfort-klant wil ik dat het veld 'Activatiekosten' op de pagina 'Nieuwe aanvraag' altijd de daadwerkelijke kosten aangeeft.
Rutger - Telfort: "Deze foutmelding hebben we niet eerder gezien, dus we moeten het onderzoeken."

d. Als Telfort-klant wil ik dat de gegevens onder de knop 'TV pincodes' op de instellingen-pagina van 'Thuis' zichtbaar zijn in alle browsers, ook Mozilla Firefox. | Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit hebben we niet eerder gezien en staat genoteerd."

2. Kloppende gegevens
a. Als Telfort-klant wil ik dat het abonnementsnummer klopt onder de knop 'TV pincodes' op de instellingen-pagina van 'Thuis'. | Enterprise
Rutger - Telfort: "Staat genoteerd. Een goede bevinding! Dit is de feedback waar je wat aan hebt."

b. Als Telfort-klant wil ik dat, op de factuurpagina, de status in de kolom 'Betaald' kloppend en up to date is. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem dat te maken heeft met de achterliggende systemen."

c. Als Telfort-klant wil ik dat, op de 'Mijn gegevens'-pagina, de toevoeging van mijn huisnummer zichtbaar is als deze een toevoeging bevat. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem, maar andere punten hebben hogere prioriteit."

d. Als Telfort-klant wil ik dat, op de pagina's van 'E-mailadressen toevoegen', de domeinnaam naast het veld 'Nieuwe Telfort e-mailadres' correct is: alleen '@telfortglasvezel' bij een glasvezelabonnement. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "We hebben dit als het goed is gefixt: het zou inmiddels goed moeten werken."

e. Als Telfort-klant wil ik dat de thuispagina van Mijn Telfort niet aangeeft dat er 'supersnel internet' mogelijk is, als op de 'Abonnement wijzigen' blijkt dat er geen versnelling mogelijk is. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem. Er wordt aan gewerkt."

f. Als Telfort-klant wil ik dat het ‘blokkades’-scherm onder mobiel logisch en werkend is. Zet ik bijvoorbeeld ‘Bellen naar 0900-informatienummers’ aan of zet ik de blokkering van ‘Bellen naar 0900-informatienummers’ aan? | Reneeme
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem. Er wordt aan gesleuteld, zowel aan de tekst als aan de functionaliteit".

g. Als Telfort-klant wil ik dat het totale verbruik van vast bellen zichtbaar is. Op dit moment is het aantal gebelde minuten en seconden zichtbaar, maar niet het aantal gebelde uren. | Aragorn
Rutger - Telfort: "Dit was ons niet eerder opgevallen en staat genoteerd. Dank!"

h. Als Telfort-klant wil ik niet in staat zijn om mijn standaardmailbox aan te vinken voor verwijdering, maar dat dit adres is uitgegrijsd op de pagina waar je e-mailboxen kunt verwijderen. | Knorde
Rutger - Telfort: "Staat genoteerd. Dank!"

3. Functionaliteit
a. Als Telfort-klant wil ik dat ik 0906 en 0909-nummers blokkeren apart uit en aangezet kan worden, omdat de interface suggereert dat dit mogelijk moet zijn. Alternatief: aan en uitknoppen samenvoegen. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem dat te maken heeft met de achterliggende systemen. Het is helaas niet een-twee-drie te fixen, maar we doen ons best."

b. Als Telfort-klant wil ik dat ik niet apart hoef in te loggen in het Combivoordeel- en -nummerbehoudgedeelte van Mijn Telfort en dat de 'moderne' interface ook voor deze omgevingen wordt gebruikt. | Tuut-Tuut, Enterprise, Leon
Rutger - Telfort: "Dit is bekend. Er is bewust voor gekozen om het grootste deel van het nieuwe Mijn Telfort al live te zetten, voordat deze onderdelen klaar waren. Het staat op onze lijst."

c. Als Telfort-klant wil ik graag dat het mogelijk is om de verbruiksgegevens uit Mijn Telfort te exporteren op een manier waardoor je de velden van elke regel naast elkaar ziet staan. | stephan303, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit heeft voor ons weinig prioriteit, omdat dit impact heeft op weinig mensen. Er was vroeger een exportfunctie en deze werd heel weinig gebruikt."

d. Als Telfort-klant wil ik graag de gebruiksgegevens en de instellingen van meerdere abonnement kunnen inzien en aanpassen onder één account, met behulp van een dropdownmenu. | AdriP, Aragorn
Rutger - Telfort: Deze functionaliteit is komen te vervallen op basis van klantfeedback. Het aantal klanten met meerdere Sim Only abonnementen ligt erg laag. Het aantal klanten met zowel een vast als mobiel abonnement ligt des te hoger. Vandaar ook dat je in het vernieuwde Mijn Telfort makkelijk kunt switchen tussen Mijn Telfort Vast en Thuis. In de toekomst komen er functies bij die het je makkelijker maken, maar nummers koppelen in één Mijn Telfort-omgeving zit er de komende tijd niet bij.
Reputatie 8
Badge +19
Nou... geweldig..!
Het is goed om te zien dat er met deze feedback gelijk goed 'uitgepakt' wordt, chapeau..!
Bedankt mannen... ;)

P.S. mijn antwoord op B... ja, ik heb vast bellen thuis... 😃
Reputatie 8
Badge +16

d. Als Telfort-klant wil ik dat, op de pagina's van 'E-mailadressen toevoegen', de domeinnaam naast het veld 'Nieuwe Telfort e-mailadres' correct is: alleen '@telfortglasvezel' bij een glasvezelabonnement. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "We hebben dit als het goed is gefixt: het zou inmiddels goed moeten werken."

Deze functionaliteit is getest en werkt....echter in IE11 verspringt na het drukken op de knop "emailadressen beheren" de bladzijde en gaat naar het einde van de bladzijde, de cursor of focus staat dus op het eind van de bladzijde en deze zou moeten staan op het vak:

"Selecteer de mailbox waaraan je een e-mailadres wilt toevoegen"

Ook bij:

"Emailadressen verwijderen" & "Spamfilter wijzigen"

staat de genoemde focus/cursor op het eind van de bladzijde en niet op het juiste vak.

Graag dat nog meenemen in het nalopen van de bladzijde.
Reputatie 5
Badge +4
Mijn complimenten dat er gelijk (zoveel) serieuze feedback wordt gegeven.
Zo krijgen we ook echt het gevoel dat het serieus genomen wordt.

En uiteraard snappen we ook dat er (veel) tijd in gaat zitten / heeft gezeten.
Top!
Reputatie 3
Helemaal eens, zeer snelle terugkoppeling, klasse!
Badge +13
De oplossingen van de bugs die jullie hebben aangekaart, worden tweewekelijks doorgevoerd. Er kunnen zomaar twee of drie keer twee weken voorbij gaan voordat jouw feedback is vertaald naar een oplossing.

Hieronder de bugfixes van de laatste versie van Mijn Telfort op een rijtje:
· Uitlog knop ontbrak op mobiele devices;
· Wachtwoord wijzigen Thuis werkte niet bij een gekoppeld account;
· Het Verbruik op de overzichtspagina van Thuis laadde bij sommige klanten niet;
· Link naar CombiVoordeel wijzigen vanuit Abonnement pagina werkte niet;
· Ingelogd met melding in de header verwijderd omdat deze bij Thuis een telefoonnummer toonde in plaats van de gebruikersnaam;
· Inloggen met Thuis opende de tab Mobiel in plaats van Thuis wanneer je een gekoppeld account had.
· Bij simkaart activeren werd bij de foutmelding niet de reden getoond waarom het activeren mislukt was;
· Bij het toevoegen van een mailadres bij Thuis werd soms het verkeerde domein (@telfortglasvezel.nl / @telfort.nl) getoond omdat het domein niet een variable was;
· Bij zenderpakketten werden niet de juiste actiekortingen getoond;
· Terug knop bij wachtwoord vergeten werkte niet.

Ik kom binnenkort bij jullie terug om door te geven wat Rutgers team als laatst heeft opgelost en om te checken wat jullie aangeven dat er nog (meer) speelt. Blijf in de tussentijd vooral feedback geven!
Badge

1. Security, (mogelijke) bugs en foutmeldingen
a. Als Telfort-klant wil ik dat mijn browser Mijn Telfort - zowel bij de inlogpagina als wanneer ingelogd - aanmerkt als valid HTTPS, zodat ik zeker weet dat mijn gegevens veilig zijn. | Friesian, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem. Het komt doordat sommige afbeeldingen vanuit HTTP worden ingeladen. De rest van Mijn Telfort is wel degelijk veilig HTTPS."

b. Als Telfort-klant wil ik dat de instellingen onder de knop 'Voicemail & oproepen' aanpasbaar zijn in plaats van 'grijs'. | Enterprise
Rutger - Telfort: "Enterprise, heb je thuis bellen? We hebben namelijk ook gezien dat Televisie zichtbaar is in Mijn Telfort voor klanten die het televisieproduct niet afnemen. Het is een bekend probleem."

c. Als Telfort-klant wil ik dat het veld 'Activatiekosten' op de pagina 'Nieuwe aanvraag' altijd de daadwerkelijke kosten aangeeft.
Rutger - Telfort: "Deze foutmelding hebben we niet eerder gezien, dus we moeten het onderzoeken."

d. Als Telfort-klant wil ik dat de gegevens onder de knop 'TV pincodes' op de instellingen-pagina van 'Thuis' zichtbaar zijn in alle browsers, ook Mozilla Firefox. | Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit hebben we niet eerder gezien en staat genoteerd."

2. Kloppende gegevens
a. Als Telfort-klant wil ik dat het abonnementsnummer klopt onder de knop 'TV pincodes' op de instellingen-pagina van 'Thuis'. | Enterprise
Rutger - Telfort: "Staat genoteerd. Een goede bevinding! Dit is de feedback waar je wat aan hebt."

b. Als Telfort-klant wil ik dat, op de factuurpagina, de status in de kolom 'Betaald' kloppend en up to date is. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem dat te maken heeft met de achterliggende systemen."

c. Als Telfort-klant wil ik dat, op de 'Mijn gegevens'-pagina, de toevoeging van mijn huisnummer zichtbaar is als deze een toevoeging bevat. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem, maar andere punten hebben hogere prioriteit."

e. Als Telfort-klant wil ik dat de thuispagina van Mijn Telfort niet aangeeft dat er 'supersnel internet' mogelijk is, als op de 'Abonnement wijzigen' blijkt dat er geen versnelling mogelijk is. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem. Er wordt aan gewerkt."

f. Als Telfort-klant wil ik dat het ‘blokkades’-scherm onder mobiel logisch en werkend is. Zet ik bijvoorbeeld ‘Bellen naar 0900-informatienummers’ aan of zet ik de blokkering van ‘Bellen naar 0900-informatienummers’ aan? | Reneeme
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem. Er wordt aan gesleuteld, zowel aan de tekst als aan de functionaliteit".

g. Als Telfort-klant wil ik dat het totale verbruik van vast bellen zichtbaar is. Op dit moment is het aantal gebelde minuten en seconden zichtbaar, maar niet het aantal gebelde uren. | Aragorn
Rutger - Telfort: "Dit was ons niet eerder opgevallen en staat genoteerd. Dank!"

h. Als Telfort-klant wil ik niet in staat zijn om mijn standaardmailbox aan te vinken voor verwijdering, maar dat dit adres is uitgegrijsd op de pagina waar je e-mailboxen kunt verwijderen. | Knorde
Rutger - Telfort: "Staat genoteerd. Dank!"

3. Functionaliteit
a. Als Telfort-klant wil ik dat ik 0906 en 0909-nummers blokkeren apart uit en aangezet kan worden, omdat de interface suggereert dat dit mogelijk moet zijn. Alternatief: aan en uitknoppen samenvoegen. | Tuut-Tuut, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit is een bekend probleem dat te maken heeft met de achterliggende systemen. Het is helaas niet een-twee-drie te fixen, maar we doen ons best."

b. Als Telfort-klant wil ik dat ik niet apart hoef in te loggen in het Combivoordeel- en -nummerbehoudgedeelte van Mijn Telfort en dat de 'moderne' interface ook voor deze omgevingen wordt gebruikt. | Tuut-Tuut, Enterprise, Leon
Rutger - Telfort: "Dit is bekend. Er is bewust voor gekozen om het grootste deel van het nieuwe Mijn Telfort al live te zetten, voordat deze onderdelen klaar waren. Het staat op onze lijst."

c. Als Telfort-klant wil ik graag dat het mogelijk is om de verbruiksgegevens uit Mijn Telfort te exporteren op een manier waardoor je de velden van elke regel naast elkaar ziet staan. | stephan303, Enterprise
Rutger - Telfort: "Dit heeft voor ons weinig prioriteit, omdat dit impact heeft op weinig mensen. Er was vroeger een exportfunctie en deze werd heel weinig gebruikt."

d. Als Telfort-klant wil ik graag de gebruiksgegevens en de instellingen van meerdere abonnement kunnen inzien en aanpassen onder één account, met behulp van een dropdownmenu. | AdriP, Aragorn
Rutger - Telfort: Deze functionaliteit is komen te vervallen op basis van klantfeedback. Het aantal klanten met meerdere Sim Only abonnementen ligt erg laag. Het aantal klanten met zowel een vast als mobiel abonnement ligt des te hoger. Vandaar ook dat je in het vernieuwde Mijn Telfort makkelijk kunt switchen tussen Mijn Telfort Vast en Thuis. In de toekomst komen er functies bij die het je makkelijker maken, maar nummers koppelen in één Mijn Telfort-omgeving zit er de komende tijd niet bij.

d) vreemd! Deze functie zat gewoon in de oude versie van mijn telfort, gewoon aanzetten lijkt me niet moeilijk, direct na het inloggen één veld in de database query wijzigen met een dropdown en klaar.....
Maar bedankt voor het antwoord, kennelijk vindt telfort het niet interessant wat een minderheid gebruikt. Dit geeft in elk geval de doorslag voor mijn keuze voor mijn nieuwe provider: géén telfort dus. Teleurstellend.
Badge +13
d) vreemd! Deze functie zat gewoon in de oude versie van mijn telfort, gewoon aanzetten lijkt me niet moeilijk, direct na het inloggen één veld in de database query wijzigen met een dropdown en klaar.....
Maar bedankt voor het antwoord, kennelijk vindt telfort het niet interessant wat een minderheid gebruikt. Dit geeft in elk geval de doorslag voor mijn keuze voor mijn nieuwe provider: géén telfort dus. Teleurstellend.

Helaas is dit een functie die niet aan te zetten is, maar die echt geprogrammeerd worden. Jammer om te horen dat dit doorslaggevend is in je keuze, maar ik ben blij dat we je in elk geval op de hoogte hebben kunnen brengen!
Badge +13
Ik hoor dat sommige klanten aangeven dat de pincode en het kinderslot verkeerd staan aangegeven: de een staat op de plek van de ander. Zien jullie dit ook?
Reputatie 8
Badge +19
Ik hoor dat sommige klanten aangeven dat de pincode en het kinderslot verkeerd staan aangegeven: de een staat op de plek van de ander. Zien jullie dit ook?
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik dat zou kunnen zien Jurgen, onderstaande afbeelding is alles wat ik zie bij de pincode-instellingen.
Facturen en historie zijn niet zichtbaar in Mijn Telfort.
Reputatie 8
Badge +19
Facturen en historie zijn niet zichtbaar in Mijn Telfort.
Bij mij wel... het is hier ook 'soms wel, soms niet... :8
Ook ik kom wat geks tegen; volgens mij nog niet hierboven genoemd:

Als Telfort-klant wil ik mijn abonnement kunnen aanpassen bij de extra zender pakket opties, hierbij krijg ik telkens een foutmelding:
Reputatie 1
Dank Reneeme en Knorde, ik ga volgende week weer verder met jullie feedback :)

@Jurgen
Reputatie 8
Badge +19

@Jurgen mijn andere topic is verwijderd zondat dat hier inhoudelijk door jullie op is gereageerd. Ben wel benieuwd naar jullie antwoord op de blokkades. Hoor/lees graag van jullie.

Niet verwijderd hoor, maar wel gesloten.
Volgens mij is het probleem ook opgelost...

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/instellingen-wijzigen-blokkades-invoeren-60908
Badge +13
Hieronder de nieuwe punten die jullie in de tussentijd hebben doorgegeven:

Als Telfort-klant wil ik dat het tabblad 'Verbruik' zichtbaar is onder 'Thuis' en dat er geen foutmelding verschijnt bij het aanvragen van verbruiksspecificaties. | nmakker, Anneke1964, piet wiersma, Ralma, jijo, Morrison, MartaMiriam, glenn0709, hamzee

Als Telfort-klant wil ik dat bij Prepaid persoonsgegevens de wijzigen-knop actief en is en je je gegevens kunt wijzigen. | mehn, Anke27, Petrarca

Als Telfort-klant wil ik dat op de pagina's van 'E-mailadressen toevoegen', 'Emailadressen verwijderen' en 'Spamfilter wijzigen' de pagina niet verspringt naar de onderkant. | Tuut-Tuut

Als Telfort-klant wil ik dat Facturen en Historie altijd zichtbaar zijn in Mijn Telfort. | Verkeersles, Enterprise

Als Telfort-klant wil ik mijn abonnement kunnen aanpassen bij de extra zenderpakketopties. | ROBBIE24

Als Telfort-klant wil ik dat blokkades juist werken en blijven staan zoals ik ze instel. | Enterprise
Badge +13
Wat is er in de tussentijd gefixt in Mijn Telfort?

- De factuurmaanden staan nu op de overzichtspagina in de juiste volgorde, de mouseover werkt bij het selecteren van een maand en je downloadt nu de juiste maand.
- Bij mobiele abonnementen met Toetsellease en Toestelbundels wordt nu op het abonnement de toestelbundel inclusief de prijs correct weergegeven zodat de optelsom weer klopt.
- Er is een probleem opgelost waardoor nummerbehoud bij Thuis niet goed doorkwam en het abonnement niet juist werd gestart.
- De totale kosten bij wijzigen Thuis abonnement komen niet overeen met de totale kosten bij abonnement overzicht.
- [Doorgegeven op het forum!] Bij Thuis wordt bij TV instellingen weer het abonneenummer getoond bij het veld 'abonneenummer'.
- [Doorgegeven op het forum!] De banner voor sneller internet wordt alleen getoond als er sneller internet beschikbaar is.
- De pincodes (betaal en kinderslot) zijn bij TV instellingen worden juist weergegeven.
Reputatie 8
Badge +19
Wat is er in de tussentijd gefixt in Mijn Telfort?

- De factuurmaanden staan nu op de overzichtspagina in de juiste volgorde, de mouseover werkt bij het selecteren van een maand en je downloadt nu de juiste maand.

Is dat zo..? ;)
Bij Mobiel wel maar zeker nog niet in Thuis...
Zie bijlages.
Reputatie 1
Badge
Beste mensen van Telfort,

Wij zij nu 14 dagen verder en het probleem is nog steeds niet opgelost (geen tab Verbruik bij Thuis te zien).Hoe lang nog?

Vr. Gr.,

Marta Perozo

Hieronder de nieuwe punten die jullie in de tussentijd hebben doorgegeven:

Als Telfort-klant wil ik dat het tabblad 'Verbruik' zichtbaar is onder 'Thuis'. | nmakker, Anneke1964, piet wiersma, Ralma, jijo, Morrison, MartaMiriam, glenn0709, hamzee

Als Telfort-klant wil ik dat bij Prepaid persoonsgegevens de wijzigen-knop actief en is en je je gegevens kunt wijzigen. | mehn, Anke27, Petrarca

Als Telfort-klant wil ik dat op de pagina's van 'E-mailadressen toevoegen', 'Emailadressen verwijderen' en 'Spamfilter wijzigen' de pagina niet verspringt naar de onderkant. | Tuut-Tuut

Als Telfort-klant wil ik dat Facturen en Historie altijd zichtbaar zijn in Mijn Telfort. | Verkeersles, Enterprise

Als Telfort-klant wil ik mijn abonnement kunnen aanpassen bij de extra zenderpakketopties. | ROBBIE24

Dank hiervoor. Mis ik iets? :)

Op dit moment is Rutgers team vooral hard aan het werk om de inlogproblemen op te lossen. Erg frustrerend dat dit probleem nog steeds speelt :(
Badge +13
Beste mensen van Telfort,

Wij zij nu 14 dagen verder en het probleem is nog steeds niet opgelost (geen tab Verbruik bij Thuis te zien).Hoe lang nog?

Dank voor het doorgeven. Ik zorg ervoor dat het signaal de ontwikkelaars bereikt 🙂 Zoals eerder gezegd: de oplossingen van de bugs die jullie hebben aangekaart, worden tweewekelijks doorgevoerd. Er kunnen zomaar twee of drie keer twee weken voorbij gaan voordat jouw feedback is vertaald naar een oplossing.

Er wordt op dit moment aan het volgende gesleuteld:

- Soms kunnen abonnementswijzigingen niet worden ingediend.
- Sommige oudere mobiele abonnementen kunnen niet worden weergegeven.
- [Doorgegeven op het forum!] Bij alle oude Thuis facturen van klanten die uit een ouder systeem komen, staat 'Wordt verwerkt'
- Het Postadres wordt niet getoond wanneer je een simkaart aanvraagt
- De 'Submit'-knop bij persoonsgegevens prepaid wordt niet actief
- Er zijn problemen rond links binnen Mijn Telfort.
- Er zijn problemen rond het toevoegen van een alias van het mailaccount.
[Doorgegeven op het forum!] Bij verbruik thuis ontbreken de uren in het totaal. Er staat dus bv 32 min i.p.v. 2 uur en 32 minuten.
- Het 'Wachtwoord vergeten'-proces werkt niet in Safari (Mac OS en iOS) als je bij mobiel herstellen via e-mail kiest.

We verwachten dat deze bugs over een week uit Mijn Telfort zijn gehaald.
Reputatie 8
Badge +2
Graag aandacht voor het onderstaande screenshot. De knop 'Terug naar Abonnementen' is namelijk niet daadwerkelijk een 'knop'. Kan dit worden meegenomen in een volgende release?

Bedankt bij voorbaat! 🆒
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen!

Ik heb hier ook een signaal dat de gespecificeerde gesprekskosten per periode niet meer worden weergegeven.

Op onderstaande pagina hoor je de periode te kunnen selecteren en daar onder dan de gevoerde gesprekken gespecificeerd te krijgen.
Badge +13
Graag aandacht voor het onderstaande screenshot. De knop 'Terug naar Abonnementen' is namelijk niet daadwerkelijk een 'knop'. Kan dit worden meegenomen in een volgende release?

Bedankt bij voorbaat! 🆒

Waar staat deze knop precies? Rutger geeft aan dat er voortdurend aan wordt gewerkt om dode links te fixen 🙂