De Mijn Telfort app

• 14 januari 2016
  • 38 reacties
  • 3151 keer bekeken

Toon het eerste bericht

38 reacties

Badge
update gehad van mijn telfort maar kan nu niet meer inloggen alleen nog via de computer hoe kan dit
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen Edward en Henk, er lijken inderdaad problemen te zijn met de nieuwe update. Wat er precies gaande is, zijn we nog aan het uitzoeken. Wanneer ik meer informatie heb zal ik jullie dit hier laten weten. Sorry voor het ongemak.
Ik heb het zelfde probleem...
Kan niet meer inloggen
Reputatie 4
Badge +1
Dag Robie, vervelend dat jij hier ook last van hebt. Zoals ik aangaf, zijn we op zoek naar de oorzaak. Wanneer ik meer weet, plaats ik hier een berichtje.
Last week I got an update from mijn telfort app but unable to update it I got error message(error code-103) then I uninstalled the app and try to reinstall it but it's also same problem,please solve this problem as soon as possible.
Ik heb Een vraag ik kan nergens mijn eind datum van me contract vinden heb overal gekeken 30 x in de en de brouwser waar kan ik de datum vinden ? Voor dat de Telfort app een update kreeg stond het gewoon bij mijn Telfort abonnement
Reputatie 8
Badge +18
Ik heb Een vraag ik kan nergens mijn eind datum van me contract vinden heb overal gekeken 30 x in de en de brouwser waar kan ik de datum vinden ? Voor dat de Telfort app een update kreeg stond het gewoon bij mijn Telfort abonnement

Inloggen op mijn mobiel via tablet of pc en dan aan linkerkant op abonnement of mijn gegevens klikken daar staat het
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen allemaal, sorry dat jullie even geen bericht van mij ontvangen hebben. De griep heeft mij helaas te pakken gehad. De problemen rond de installatie zijn inmiddels verholpen. Is het jullie allemaal gelukt om de Mijn Telfort App te installeren?
Reputatie 1
Goedemorgen allemaal, sorry dat jullie even geen bericht van mij ontvangen hebben. De griep heeft mij helaas te pakken gehad. De problemen rond de installatie zijn inmiddels verholpen. Is het jullie allemaal gelukt om de Mijn Telfort App te installeren?

Kan met de app geen internet bundel bij kopen.
Heb een prepaid heb nu nog 1 mb is nog 22 dagen geldig maar kan geen nieuwe bundel bij kopen.
Reputatie 8
Badge +15
Kan met de app geen internet bundel bij kopen.
Heb een prepaid heb nu nog 1 mb is nog 22 dagen geldig maar kan geen nieuwe bundel bij kopen.

Zie het topic Kan geen bundels meer aankopen.
Begrijp ik goed dat de app alleen te gebruiken is voor mensen met een telfort telefoon abonnement ?
dus dat mensen met een internet/tv abonnement deze app niet kunnen gebruiken ?
Ik blijf problemen houden met het inloggen in de app.
In Mijn Telfort op mijn computer kan ik inloggen. Wanneer ik met dezelfde gegevens wil inloggen op mijn telefoon wordt het geweigerd.
Dit probleem heb ik al een lange tijd.

Reageer