De Mijn Telfort app

• 14 januari 2016
  • 38 reacties
  • 3156 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Maak jij gebruik van Telfort Prepaid of een Abonnement van Telfort en heb jij al een Mijn Telfort account? Wil je altijd en overal actueel inzicht over het verbruik van jouw mobiele nummer? Installeer dan de Mijn Telfort app op jouw telefoon (Android en iOS).

De mogelijkheden zijn onder andere:

Voor abonnementen
  • Inzicht in je factuur (niet voor zakelijke abonnementen)
  • Inzicht in details van je verbruik
  • Abonnementsgegevens
  • Zien wanneer je kunt verlengen (niet voor zakelijke abonnementen)
Voor prepaid
  • Inzicht in je beltegoed en bundeltegoed
  • Bundels kopen uit je beltegoed
Let op!
Ben je een zakelijke klant met een ZZP abonnement? Dan kun je ook gebruik maken van de Mijn Telfort app. (De gebruikersnaam is het mobiele nummer, niet de gebruikersnaam voor Zakelijk Beheer).

Deze app is niet te gebruiken voor andere zakelijke klanten en klanten met Internet, TV & bellen.

Wat vind jij van de app? Heb je vragen, tips of feedback, dan zien wij dit graag terug. Laat het ons weten in een reactie onder dit topic.

38 reacties

Hallo ik heb een Samsung s5 met Android 5.0.1 en ik heb de mijn telfort app. Ik kan niet zien wat mijn gebruik van mijn buitenland bundel is. Mijn vriendin heeft de app ook, maar die ziet er veel nieuwer uit dan die van mij. En ze kan het verbruik wel zien. Hoe kan het dat ik dit niet kam zien?
Reputatie 8
Badge +15
Hallo ik heb een Samsung s5 met Android 5.0.1 en ik heb de mijn telfort app. Ik kan niet zien wat mijn gebruik van mijn buitenland bundel is. Mijn vriendin heeft de app ook, maar die ziet er veel nieuwer uit dan die van mij. En ze kan het verbruik wel zien. Hoe kan het dat ik dit niet kam zien?heb je al gecontroleerd via de Playstore of er een update is voor de app?
Er is in de playstore geen update beschikbaar. Al diverse keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf de oude versie houden. Alle andere app's doen wel hun nodige update.. is er ook een andere manier om mijn buitenland Internet verbruik te bekijken? Of heeft u een oplossing?
Reputatie 4
Badge +1
Hallo dhrkvdm, jammer dat jij de update nog niet binnen hebt kunnen halen. Maakt jouw vriendin gebruik van hetzelfde toestel en dezelfde software?
Nee ze heeft een ander toestel samsung galaxy prime met Android 5.1.1
Reputatie 4
Badge +1
Kun je van jullie beide schermen een printscreen sturen waarin het verschil te zien is? Dan kan ik dit voor je doorsturen naar de betreffende afdeling. De printscreens kun je hier op het forum plaatsen.
Ik heb geen idee hoe ik in dit balkje de screenshots kan plaatsen.
Ik ben op vakantie en ik heb alleen een telefoon mee.
3GR
B B O ifl
^©️
TR
Laat ik het zo zeggen op de playstore zie je een compleet blauw logo van de mijn telfort app. En als ik hem weer installeer dan is hij boven blauw en onder wit logo. Ik ben er nu al 2 dagen en uren mee bezig om dit op te lossen, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Bij het nieuwe logo logo staat er de tekst telfort. En bij het oude logo zie je een wit poppetje.
Reputatie 4
Badge +1
Ik ga op onderzoek uit voor je!
Reputatie 4
Badge +1
Inmiddels heb ik meer duidelijkheid. Er was inderdaad een nieuwe versie. Jouw vriendin heeft deze versie al. Na het live zetten kwamen we erachter dat er toch nog een aantal dingen niet goed werkten. Daarom hebben we besloten om dit weer uit te zetten. Zodra de problemen verholpen zijn wordt de versie voor iedereen beschikbaar.
Ik had ook de nieuwe mijn telfort app (Android) maar ik kon geen nieuwe internet bundel (prepaid) activeren. Kreeg elke keer de melding: oeps er is iets fout gegaan, probeert het later nog eens. Vanmorgen de app verwijderd en via playstore opnieuw geïnstalleerd
Nu heb ik weer de "oude" app en alles werkt weer.

Kunnen we in de nieuwe app straks ook beltegoed opwaarderen?
Badge +2
Ik had ook de nieuwe mijn telfort app (Android) maar ik kon geen nieuwe internet bundel (prepaid) activeren. Kreeg elke keer de melding: oeps er is iets fout gegaan, probeert het later nog eens. Vanmorgen de app verwijderd en via playstore opnieuw geïnstalleerd
Nu heb ik weer de "oude" app en alles werkt weer.

Kunnen we in de nieuwe app straks ook beltegoed opwaarderen?

Gelukkig werkt alles weer Supertroeper, fijn dat je het met ons deelt. Het is nu nog niet bekend of je in de toekomst via de app beltegoed kunt opwaarderen. Zodra meer bekend is, meld ik dat hier.
Net per ongeluk via playstore automatisch update geïnstalleerd. Het is niet mogelijk om een bundel te activeren bel, SMS of data (prepaid).

App verwijderd en opnieuw gedownload, maar ik blijf nu de nieuwste versie houden waarbij ik geen bundel kan aanzetten
Reputatie 4
Badge +1
@Supertroeper,

Ik reageer in jouw eigen topic.
Ik heb net de nieuwste update gehad van de telfort app maar na het inloggen blijft hij vastzitten op de info pagina, ik heb hem al 3X verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft. Ik vind dit heel erg vervelend want ik kan niks meer in de gaten houden. Kan hier iets aan gedaan worden??
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Tricia, welkom op het forum. Dat is zeker vervelend! Welk toestel gebruik je en met welke softwareversie? En maak je gebruik van prepaid of een abonnement?
Hoi Christy
Ik heb de lg g2 als toestel met android 4.4.2 en ik heb een abonnement
Reputatie 4
Badge +1
Wanneer heb je de update geïnstalleerd? Echt vanmorgen of al eerder?
Nee vanochtend
Sinds de afgelopen week alleen maar ellende met de nieuwe Telfort app. Eerst het probleem dat ik in het inlogscherm bleef hangen. Vandaag een update proberen te installeren, resultaat "foutcode -103". Verwijderen heeft alleen het resultaat geleverd dat ik nu helemaal geen "Mijn Telfort" app heb.

Reageer