De combinatie van uw simkaart- en telefoonnummer is onjuist.

• 13 september 2012
  • 5 reacties
  • 2172 keer bekeken

Badge
Beste,

Gisteren een nieuwe simkaart ontvangen, maar bij activatie krijg ik constant dezelfde melding: 'De combinatie van uw simkaart- en telefoonnummer is onjuist. Controleer het simkaartnummer en probeer het opnieuw.' Dit terwijl ik ben ingelogd onder mijn eigen 06-nummer. Daarnaast heb ik het onderhand vaak genoeg geprobeerd om ervan overtuigd te zijn dat ik niks fout heb ingevoerd.

Aangezien ik geen ander telefoonnummer beschikbaar heb is klantenservice bellen enigszins lastig en de e-mail zou 'binnen 10 werkdagen beantwoordt worden.', dat duurt wel erg lang natuurlijk. Graag een reactie of idee wat nu te doen.

Groet

5 reacties

Heb hetzelfde probleem! Vandaag binnengekregen maar kan hem niet activeren. Hulp bij dit probleem graag.
Badge
Vandaag een e-mail teruggekregen van Telfort, met het advies 0800-1707 te bellen.. Morgen maar even langs een Telfort-winkel in de hoop dat ze me daar beter kunnen helpen.

Kleine update: Net even geprobeerd 0800-1707 te bellen, maar blijkbaar zijn alle lijnen bezet, of ik later terug wil bellen en wordt vervolgens simpelweg de verbinding verbroken.
Badge
Aangezien ik er vandaag genoeg van had, heb ik net de betaalde klantenservice aan de lijn gehad, die het probleem in ongeveer 3minuten verholpen hadden. Het is echter treurig dat Telfort geen fatsoenlijke gratis klantenservice aanbiedt, bijvoorbeeld via een chat, skype of uberhaupt een gratis functionerend nummer, maar dat zodra de ergernis zo hoog is opgelopen dat ik er wel besluit geld voor over te hebben zeer snel geholpen kan worden. 

@kvdkieboom - ik raad je aan de betaalde klantenservice te bellen, hoe vervelend dat ook is, maar daar kunnen ze je wel direct helpen. 
Aangezien ik er vandaag genoeg van had, heb ik net de betaalde klantenservice aan de lijn gehad, die het probleem in ongeveer 3minuten verholpen hadden. Het is echter treurig dat Telfort geen fatsoenlijke gratis klantenservice aanbiedt, bijvoorbeeld via een chat, skype of uberhaupt een gratis functionerend nummer, maar dat zodra de ergernis zo hoog is opgelopen dat ik er wel besluit geld voor over te hebben zeer snel geholpen kan worden. 

@kvdkieboom - ik raad je aan de betaalde klantenservice te bellen, hoe vervelend dat ook is, maar daar kunnen ze je wel direct helpen. 

Ik vermoedde al zoiets, probeerde vandaag echter de klantenservice te bereiken. Maar na 10 minuten dezelfde ...muziek te horen ben ik maar afgehaakt. Morgen nog een keer proberen. Thanks voor je advies!
Badge
Geen probleem, succes ermee nog!

Reageer