vraag

De automatische incasso loopt niet bij internet/tv

• 7 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

Sinds maanden wordt er geen geld van mijn rekening afgeschreven via automatische incasso voor mijn abonnement internet/tv. Gek genoeg lukt dat wel voor het mobiele abonnement bij Telfort. De gegevens bij mijn Telfort zijn kloppend. Er staat een juiste vermelding van mijn rekeningnummer en er is voldoende saldo, iedere maand weer!, om het af te kunnen schrijven.

Wanneer wordt dit eens opgelost, want ik heb al van alles geprobeerd (wijzigen, telefonisch contact), maar het wordt maar niet geregeld.

Ik hoop dat ik snel geholpen kan worden.

Mvg, NE1987

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@NE1978,

Bijzonder zeg, dat je geen afschrijvingen ziet. Onderstaande plaatje geeft weer dat de bedragen wel degelijk keurig (kunnen) worden afgeschreven van jouw rekening:

Kamp je nog steeds met deze problemen?

Ik lees jouw reactie graag!

Michael
Reputatie 1
Beste Michael,

De betalingen worden wel netjes door mij gedaan, echter lukt dit niet via automatische incasso. En dat terwijl de betalingen van mijn Telfort Mobiel via dezelfde rekening wordt geïnd en dit laatste wel lukt middels automatische incasso. Ik kamp hier al maanden mee en het is nog steeds niet opgelost.

Ik hoop dat het snel wordt opgelost, want ik wil dat de betalingen lopen conform afspraak: automatische incasso.

Vriendelijke groet, Noura
Reputatie 8
Badge +2
@NE1978,

Heldere zaak. Ik heb dit voor jou doorgezet naar de klantenservice. Zij pakken z.s.m. voor jou op.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@NE1978,

Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice?

Ik lees jouw reactie graag.

Michael

Reageer