beantwoord

Dataverkeer blokkeren verdwenen uit Mijn Telfort?

• 13 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1887 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik kan het niet vinden?
icon

Beste antwoord door Laila 16 oktober 2012, 13:49

U krijgt deze optie niet te zien, omdat het bij uw abonnement niet mogelijk is om gebruik te maken van mobiel internet zonder bundel. Klanten die nog een oude abonnementsvorm hebben zien deze optie nog wel. Als u een internetbundel heeft en u wilt uw internetverbinding uitzetten, dan kunt u dat via uw telefoon doen.

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
U krijgt deze optie niet te zien, omdat het bij uw abonnement niet mogelijk is om gebruik te maken van mobiel internet zonder bundel. Klanten die nog een oude abonnementsvorm hebben zien deze optie nog wel. Als u een internetbundel heeft en u wilt uw internetverbinding uitzetten, dan kunt u dat via uw telefoon doen.

Laïla
Reputatie 1
Badge +1
Oké, bedankt voor de informatie.
Als nieuwkomer even dit: Ik ga een smartphone aanschaffen en Ik wil op mijn Sim-only abonnement als voorzorg de mobiele data-overdracht blokkeren omdat ik dan wat tijd heb om wat te 'spelen' en niet voor onverwachte onkosten kom te staan, die, zoals ik hier lees, in de honderden euro's kunnen lopen. Alleen gebruik maken van WiFi.
Dus: als ik op de site geen mogelijkheid kan vinden om mobiele data te blokkeren, is die dus geblokkeerd?? En werkt WiFi dan wel??

Reageer