beantwoord

Contractnummer

• 26 december 2013
  • 5 reacties
  • 4599 keer bekeken

Bij het overstappen naar een andere provider wordt gevraagd naar mijn contractnummer (8 willekeurige cijfers)

"Mijn Telfort"geeft als contractnummer mijn bankrekenening ( 9 cijfers) dit lijkt mij niet juist. Wat is wél mijn contractnummer /  waar vind ik dit ??
icon

Beste antwoord door Henk 31 december 2013, 11:11

Bij het overstappen naar een andere provider wordt gevraagd naar mijn contractnummer (8 willekeurige cijfers)

"Mijn Telfort"geeft als contractnummer mijn bankrekenening ( 9 cijfers) dit lijkt mij niet juist. Wat is wél mijn contractnummer /  waar vind ik dit ??

Welkom op ons forum!

Ik stuur het contractnummer in een privébericht, hiermee zou een overstap geregeld kunnen worden. :)

Henk
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
mijn telfort volgens mij.
Als je m'n vraag had gelezen, had je gezien dat het dáár dus niet staat...
Reputatie 8
Badge +10
Ik zie bij mijn gegevens ook dat het bankrekeningnummer en het contractnummer hetzelfde zijn.
Foute link in de database vermoed ik...
Badge +1
ondertussen gevonden waar het contractnummer wél goed staat:

log in in Mijn Telfort
kies onder het kopje over PC Beveiliging voor "mijn abonnement"
scroll naar beneden tot "contractgegevens" en klik daar op "toon contractnummer"

suc6!
Reputatie 4
Badge +3

Welkom op ons forum!

Ik stuur het contractnummer in een privébericht, hiermee zou een overstap geregeld kunnen worden. :)

Henk

Reageer