beantwoord

Contract overname via Mijn Telfort

• 10 maart 2018
  • 5 reacties
  • 249 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Ik heb via mijn Telfort de contractovername geregeld, maar heb daar geen bevestiging van gehad?
Mijn huisgenoot neemt het namelijk over.
Alleen de email en 06 nummer is al wel gewijzigd de rest nog niet? Zoals bank en naam.
Klopt dit wel?

Hoor graag van iemand hoe dit verloopt.

Mvg,
Tim
icon

Beste antwoord door Timmehhh89 16 maart 2018, 19:21

Beste Stephen,

Ja dat zeker, alleen zou voor in toekomst fijn zijn dat beide partijen een bevestiging krijgen van de wijzigingen. Nu was het afwachten en geen mail en zelf maar achterhalen of de gegevens al gewijzigd zijn.
Bedankt in ieder geval.

Nu nog afwachten op de afspraak plannen van de monteur. Hopelijk gebeurt het snel aangezien ik nog maar een weekje(9-10dagen) op mijn oud adres zit. Dus kan ik het modem daarna niet meer over handen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tim, welkom op het forum! Het verzoek om het een en ander te wijzigen is nog in behandeling. Ik ga er vanuit dat alles volgende week aangepast moet zijn.
Zo niet, dan hoor ik dit graag van je.
Badge
Beste Stephen,

Oke ik wacht het nog af.
Thanks!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tim, ik neem aan dat de contractovername volledig is afgehandeld. Kun je dit bevestigen?
Badge
Beste Stephen,

Ja dat zeker, alleen zou voor in toekomst fijn zijn dat beide partijen een bevestiging krijgen van de wijzigingen. Nu was het afwachten en geen mail en zelf maar achterhalen of de gegevens al gewijzigd zijn.
Bedankt in ieder geval.

Nu nog afwachten op de afspraak plannen van de monteur. Hopelijk gebeurt het snel aangezien ik nog maar een weekje(9-10dagen) op mijn oud adres zit. Dus kan ik het modem daarna niet meer over handen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het bevestigen Tim! Zodra ik weer iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer